M Mats Danielsen ScanFlyer Blue 6 Jul 2009 #1 Ærlige Airlines stripe i Pondus Haha, fikk meg en god latter her:
G GG ScanFlyer Blue 7 Jul 2009 #2 Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Hmmm....ikke liker jeg Whiskey, og ikke skjønner jeg hva man skal med en bibel. Tror ikke det er selskapet for meg....
Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Hmmm....ikke liker jeg Whiskey, og ikke skjønner jeg hva man skal med en bibel. Tror ikke det er selskapet for meg....
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 7 Jul 2009 #3 Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus GG said: Hmmm....ikke liker jeg Whiskey, og ikke skjønner jeg hva man skal med en bibel. Tror ikke det er selskapet for meg.... Click to expand... Liker ikke Whiskey?? Voks opp, gutt!
Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus GG said: Hmmm....ikke liker jeg Whiskey, og ikke skjønner jeg hva man skal med en bibel. Tror ikke det er selskapet for meg.... Click to expand... Liker ikke Whiskey?? Voks opp, gutt!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 7 Jul 2009 #5 Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Hmmmm. Wiskey er godt det, men bibelen, den har jeg ikke det store behovet for.....
Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Hmmmm. Wiskey er godt det, men bibelen, den har jeg ikke det store behovet for.....
B767 ScanFlyer Gold 7 Jul 2009 #6 Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus hmm.. hva slags behov har man når man vet om noe få minutt skal dø i en flykrasj ?
Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus hmm.. hva slags behov har man når man vet om noe få minutt skal dø i en flykrasj ?
Polaris Free Luigi 7 Jul 2009 #7 Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Du har et stort behov for å bli bevisstløs så fort som mulig. Og når man først innser at døden er nær kan Bibelen være en grei ting å klynge seg til som siste håp. Man vet aldri hvordan man reagerer i en slik situasjon.
Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Du har et stort behov for å bli bevisstløs så fort som mulig. Og når man først innser at døden er nær kan Bibelen være en grei ting å klynge seg til som siste håp. Man vet aldri hvordan man reagerer i en slik situasjon.
LN-MOW Flyklapper Medlem 7 Jul 2009 #9 Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Forsøk på analyse av Pondus-striper gir som regel behov for et stort antall tralala-piller ...
Re: Ærlige Airlines stripe i Pondus Forsøk på analyse av Pondus-striper gir som regel behov for et stort antall tralala-piller ...