Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nei, de fløy aldri på FBU.Det er vel første gang Aer Lingus flyr til Gardermoen, men fløy de på Fornebu?
Men holder det når man skal innom US Preclearance i DUB?1:15 connection både til Boston og Kennedy ,,, Brillefint under VM ... Bra tider tilbake også.
Men holder det når man skal innom US Preclearance i DUB?
Tidene er attraktive det er jeg enig om, men kun 75. Min (som er MCT) i DUB når man skal innom US Preclearance høres imo litt for knapp og stressende ut for oss Non- US Citizen selv om det nok går fortere i CBP kontrollen i DUB enn i statene.Det skal være 75 minutter, så ja. Det er nok ikke helt tilfedig. Sen avgang fra OSL er også attraktivt for mange.
MCT er vel også satt basert på historikk og hva man ser virker. Det er liten vitse å sette MCT så lavt at man straffer seg selv med problemer og utgifter.Tidene er attraktive det er jeg enig om, men kun 75. Min (som er MCT) i DUB når man skal innom US Preclearance høres imo litt for knapp og stressende ut for oss Non- US Citizen selv om det nok går fortere i CBP kontrollen i DUB enn i statene.
Mister man videreforbindelsen så finnes det ikke flere brukbare alternativer/ re-routing den dagen.
Men jeg håper jo som andre at dem lykkes med OSL ruten.
Setter en knapp på Menzies, da IAG oftest holder sammen om en og samme GH, IAG bruker Menzies på OSL og Aer Lingus har allerede kontrakt med Menzies flere plasser. Men det er jo anbudskonkurranse, så vi får seBlir spennende å se hvem som blir GH.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.