Blir dette istedet for Finnair som fløy i fjor?
Gjelder dette BGO og TRD også? Finnair fløy vel ett par karibiske chartere ifjor ifra disse flyplassene også
Første gang jeg har sett noe offisielt utenom intern informasjon om dette.
---
Aer Lingus has also agreed to operate an Airbus A330-200 wide-body from Scandinavia to destinations in the Caribbean on behalf of Nova’s Novair brand for the next two winters, with an option for a third. The plane would otherwise have been idle outside of the summer, when it’s used on trans-Atlantic flights.
---
Hele artikkelen her
Flyet skal betjene Karibien og skal visst gå på rotasjon mellom Stockholm, København og Oslo så da blir det kanskje mulighet for bilder av store, grønne fly i Norge
Artikkelen nevner også litt om wet lease operasjonene som virker å være siste mote i disse dager og B757 operasjonen.
Vede;89868 Heter forøvring Aer Lingus om jeg skulle være så stygg å ta på meg pirkehatten. ^_^[/QUOTE said:Samma det, grønn er den, iallefall delvis:stir
Hvem handler denne på OSL, BGO osv?
Men utifra det jeg har sett tidligere så er det SGS som har handlet Aer Lingus/Novair...Apollo har bare satt opp Novair/Aer Lingus på Oslo i W13/14 + SVG en gang i vinter
http://www.apollo.no/reiser/sol-og-bad/flyprogram/vinter-1314Avreise Dag Reisemål Reisetid Periode Flyselskap
Stavanger Mandag Mexico 11 t 30 min 24.02 - 24.02 Novair
Oslo Fredag Cuba (Varadero) 11 t 00 min 06.12 - 14.03 Novair
Oslo Mandag Mexico 11 t 30 min 02.12 - 27.01 Novair
Oslo Mandag Mexico 11 t 30 min 10.03 - 10.03 Novair
Oslo Mandag Den Dom. Rep. (Puerto Plata) 10 t 25 min 09.12 - 17.03 Novair
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.