Adecco ferdig paa Gardermoen (?)

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Vel - paa tross av alle klager - man vet hva man har ...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154887

...det siste! Men - det blir vel mange av de samme ansatte som blir med videre...:cry:

Men - det blir vel mange av de samme ansatte som blir med videre...

Dette var det første som slo meg også, en slags virksomhets overdragelse - samme ansatte annet styre :rolleyes:

Originally posted by Thomas

Men - det blir vel mange av de samme ansatte som blir med videre...

Dette var det første som slo meg også, en slags virksomhets overdragelse - samme ansatte annet styre :rolleyes:

Tror nok ikke dette går under virksomhetsoverdragelse pga det ikke er noe oppkjøp, men en bedrift som mister en kontrakt og en annen som får en ny kontrakt. Akkurat som da DY gikk over fra å bruke Northport istedet for Servisair

Det er riktignok ikke utenklig at det blir mange av de samme menneskene da det sikkert er flere som går over til G4S

G4S overtok sikkerhetskontrllen fra Protect på Helikopterterminalene Flesland & Sola i 2006. Jeg jobbet for Protect på Flesland, og alle fikk tilbud om å fortsette i G4S. Takket nei siden bestemte meg for å flytte til Gardermoen.
G4S fungerer bra på heliportene, men de er nok avhengig av å få Adecco ansatte. Mange bra folk hos Adecco GM!

Falck hadde jo security mens gardermoen ble bygd. Dette er nok ingen endring annet enn uniformen.

Originally posted by MountainDew

Gratulerer til G4S som fikk kontrakten. Da er de å finne på Gardermoen + Sola & Flesland Heliport

G4S er det tyttebærpolitiet kaller for Gay-Force (som en vekter på Sola fortalte meg):lol:

G4S er det tyttebærpolitiet kaller for Gay-Force (som en vekter på Sola fortalte meg):lol:

Hahahaha, den var ny, si det til en morragretten G4S-vekter, blir garantert tatt ut for ekstra sjekk, brutal sjekk, og du kan glemme det fordømte Flaxloddet

Vel tyttebærene er vel ikke så rent lite tvilsomme de heller hehe.

Avtalen med G4S har vel vært i boks lenge etter hva jeg har hørt for en stund siden

Vel tyttebærene er vel ikke så rent lite tvilsomme de heller hehe.

Avtalen med G4S har vel vært i boks lenge etter hva jeg har hørt for en stund siden

Yepp, men de startet på Lørdag.

Og som tidligere sagt, same shit different wrapping. Stort sett samme folket med ny uniform.

Så får tiden vise om det blir store endringer etterhvert.

S

Jeg ble "plukket" ut idag og fikk flax lodd. Men vant som vanlig ikke noe.
Men det er bare de som maskina plukker ut som får dette.

Back