Accor club - signup for platinum (kampanje ferdig)

Re: Accur club - signup for platinum

Takk, ser at jeg hadde 0 poeng på min gamle A| konto til tross for 2 opphold booket gjennom hotellportalen med oppgitt kontonummer. Så det var ikke noe tap å få et nytt nummer. :old

Neste spørsmål er hva som finnes av statusmatch. :colgate:

Mon tro om Hilton Honors matcher Platinum hos Accor med Platinum hos HH, eller Club Carlson eller SPG eller noe slikt...?

Takk for tips!

Last edited:

Da var den i boks også, takker.

Aldri overnattet på Sofitel/Pullman/Mgallery tidligere. Ut fra erfaringer jeg har lest her på forumet med elite gjenkjenning og allerede Gold på Hilton, prioriterer jeg nok Hilton hvis jeg får valget og prisforskjellen ikke er signifikant.

Re: Accor club - signup for platinum

Registrerte meg gjennom den linken, men ser ut som jeg kun har fått standard medlemskap:

"Number of A|Club points necessary to reach A|Club Silver status: 2,500

Number of nights necessary to reach A|Club Silver status: 10"

Andre som har fått slik?

Ble platinum, men jeg registrerte meg 14:40 så takk til Discus!

Registrerte meg gjennom den linken, men ser ut som jeg kun har fått standard medlemskap:

"Number of A|Club points necessary to reach A|Club Silver status: 2,500

Number of nights necessary to reach A|Club Silver status: 10"

Andre som har fått slik?

Fikk akkurat samme. Når jeg skrev inn mailen min og trykket videre kom det en feilmelding om at koden ikke lengre var gyldig...

Det var synd. Prøvde på ny, men fikk denne:

"The given promotion code is not usable anymore"

Den kjeden har jo veldig mange hoteller i Europa. Hadde vært midt i blinken.

Dette må ha vært nevnt tidligere her for jeg fikset meg A-club platinum 8/1

Om noen mot formodning skulle høre om tilsvarende kampanje hos Mariott må de gjerne si fra ;).

Måtte logge inn og sjekke, fortsatt platinum. Dette er et lønnsomt forum å følge med på. :colgate:

Lurer på om jeg kan få statusmatch...til EBP? :lol:

Dette hører ikke direkte inn i tråden her, men orket ikke lage ny tråd siden dette ikke er et helt ferskt tilbud for å bli SPG Gold.

Starwood Preferred Guest - SPG
Skip Preferred Guest® member status and head straight to Gold Preferred when you use your World MasterCard for your next stay at Starwood Hotels & Resorts anywhere in Asia Pacific between April 1, 2011 and March 31, 2013.

http://www.starwoodhotels.com/preferredguest/promotions/registration/landing_page.html?promoID=WMQ

Både på sas.no og innlogging til SEB nettsaldo blir SAS Eurobonus kombinertkort omtalt som World Mastercard, trodde sistnevnte dog var noe helt unikt.

Har selv hatt A-Club platinum siden A-Club startet, så en kampanje på flyertalk eller milepoint for en instant Platinum promotion så registrerte kjæresten min, og han fikk Platinum med en gang.

Vi bodde på et Mercure hotel noen dager i januar, poengene ble ikke automatisk registrert så sente inn for å få etter registrert poengene. Han fikk da til svar at han måtte dokumentere at oppholdet var betalt med HSBC kortet osv for å få poengene. Blir vel et år med status og lite poeng for hans del, men men, Platinum status har han :)

Var det bare tilfeldig at han ikke fikk registert oppholdet, eller gjeldet det alle som har fått platinum gjennom dette?

Back