Abbonere på flyblad

Re: Abbonere på flyblad

Muligens fordi det er lite 737 etc i bruk innen Norsk Luftsportsforbund, er jo faktisk et medlemsblad!

Jeg vet da det. Jeg sier bare at det har blitt mindre slikt stoff, og at jeg derfor vurderer å si opp abonnementet mitt. No big deal....:9:

... Hva synes du er dårlig med Flynytt? ...[ QUOTE]

Noe muffens er på gang. I siste nummer (4/09) var det to kritiske leserinnlegg som henviste til samarbeidsproblemer, samtidig som at redaktørstillingen ble utlyst på nytt.

For min egen del må jeg si at bladet var mer interessant tidligere da Rolf produserte det. Med den nye profilen står nok mitt abonnement for fall. Men dette går kun ut på at den nye redaksjonelle linjen fraviker mine særinteresser. Jeg har ingen grunn til å kritisere selve kvaliteten på magasinet.

Nils

Samarbeidsproblemer er en veldig snever omtale om uenighet...
Om man skulle ønske det fantes mer innhold av en spesiell karakter så er man kanskje den rette personen til å prøve å gjøre noe med det... Men leser-syndromet pleier vanligvis å gjøre at man ikke gidder skrive noe selv ;)

Om man skulle ønske det fantes mer innhold av en spesiell karakter så er man kanskje den rette personen til å prøve å gjøre noe med det... Men leser-syndromet pleier vanligvis å gjøre at man ikke gidder skrive noe selv ;)

Litt gidder jeg vel, siden jeg er ulønnet redaktør for et tidsskrift som fokuserer på et av mine interesseområder innen fly. Utover det er jeg redd for at tiden ikke strekker til annet jeg gjerne skulle ha sett på trykk .... :cry:

Men jeg klager ikke, jeg bare konstanterer at jeg fant mer interessant stoff i Flynytt før, for min del. Andre finner sikkert mer interessant stoff nå. Slik er det med alle redaksjonelle endringer.

Nils
www.flyhistorie.no

Last edited:

Nå siktet jeg ikke til deg, Vingtor... Jeg hadde for øvrig ikke lest ditt innlegg her; bare skummet igjennom enkelte av svarene i tråden...

Noe muffens er på gang. I siste nummer (4/09) var det to kritiske leserinnlegg som henviste til samarbeidsproblemer, samtidig som at redaktørstillingen ble utlyst på nytt.

Det kan være lurt å lese redaktørens svar på nettsidene til Flynytt også (www.flynytt.no). Jeg synes kritikken fra de to var i overkant surmaget, og redaktøren gir en fyldig kommentar til begge de kritiske.

Personlig synes jeg det er synd at han slutter, og jeg håper ikke det er de to surmagede som har fått ham til å ta det valget. Nå blir det i alle fall spennende å se hvem som overtar jobben!

Jeg abbonerer på Airliner World, Flight International og Flynytt. Jeg betalte ca. 470 kr for ett år på AW. Benyttet nettbutikken deres på http://www.airlinerworld.com/ Betalte med Mastercard....

Samme historie om Flight Int. bare at summen jeg betalte der var 1260 nok for 50 uker (1 år)

Når det gjelder Flynytt henger den i en tynn tråd. Bladet er mye dårligere nå enn tidligere synes jeg. De sender forøvrig faktura...

For å vekke denne tråden til live igjen.

Bestilte nettopp et 2-års abonnement på Airliners World direkte fra deres egne nettsider og dette kom på ca 800 kr med dagens relativt hyggelige GBP-kurs.

89 GBP for 2 år (24 utgaver). I tillegg fant jeg en rabattkode på nett som gir 5 GBP i rabatt, så totalen endte på 84 GBP (rabattkode RAFFCA).

Og siden jeg betalte med EB Mastercard så blir det hele 80 EB-poeng av dette også :p

Back