Re: Abbonere på flyblad
Airliner World har mer stoff, men litt mindre dybde. Artikkler om flyselskaper, flyprodusenter, fly samt en del "how to" guider. I det siste har en "How to take digital pictures of aircraft" føljetong versert i bladet, som sikkert er god info for de fleste newbie spotters.
Airways har litt av dette, men gode intervjuer og noe de slår AW på er historiene fra piloter/flygeledere som oftest er veldig god lesning av faktiske hendelser, sett fra en pilots sysnpunkt. Mac af Uhr's historier fra tiden før og ett han kom til Alaska Airlines er som oftest gullkorn, men også Clayton Taylor og Hugh Pryor har mange gullkorn.
Flight International er best på nyheter, fordi bladet kommer ut hver uke, men der artikklene er få, så er de dyptgående og kritiske, der Airways og AW gjerne er alt for positive og ikke stiller de harde spørsmål.
Lykke til, jeg abonnerer på Airliner World, fornyet akkurat mitt abonnement. Bladet kommer lenge før Narvesen, og som oftest før noen nevner nyeste nummer her på forumet.
Airways kjøper jeg når jeg er innom Narvesen spesielt når jeg skal ut å fly. Flight International likeså.