Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

hei er billettene for europa åpnet. Når jeg logger meg på står det bare at den vil åpne snart.

Dessverre har LH problemer med å få lastet opp flightene i Amadeus.

Både WIAS og vi er klare i vår ende, men vi må dessverre vente til i morgen for at dette skal løse seg (i beste fall). Poster her når LH er ferdig med å dille

Er det noen ny status på når muligheten for å booke åpner? Begynner å bli litt anigge her! :)

Som Tommy sa over - vi er klare på vår side, men vi venter på at LH skal bli ferdige. Have patience - det er fortsatt nesten tre måneder igen. ;)

Er ikke like lett.....Jeg antar at det er mange foruten meg som venter på at bookingen skal åpne. ;)

sirpjalle - vi sitter alle med kortene klare! Detta blir morro!!

pgaa - du skal komme inn på nettsiden uansett hvis du har fått logindetaljer. Hvis det er noe feil, svar til avsender og det blir fikset. Måtte selv gjøre det pga problemer med en bindestrek .. ;)

Må si jeg at jeg gleder meg til dette som en unge! :D Eller at jeg har blitt kravstor med alderen? ;)

Men uansett, detta blir gøy!! ^_^

Selfølgelig tok jeg en titt på denne tråden idag (16) når det stengte i går... :(

Hadde ikke fått lov uansett

Vel, det hadde ikke vært helt for sent.... Bookingen har ikke åpnet enda grunnet teknisk leif..... :)

Nå begynner vi å se lyset i enden av en laaaaaaaang tunnell..

Fra Flyertalk:

Well, a lot of positive things have happened this week and we are meeting with United, SAS, Lufthansa and Continental at LGA tomorrow.

We are hoping to get confirmed if you will receive UA miles or SK points for the charter then.

The program is starting to come together and while I will not share the surprises and program in detail, I don't think anyone will be disappointed

I have not gotten a response from Air Canada or BMI on the miles, but will send reminders today.

As for ticketing on the charter, I will have a date for you after tomorrows meeting, it looks good.

As of now, only a little bit over half of the interested in the TATL flights have ticketed, I hope the ticketing will pick up when the charter is available.

Det ser nå ut til at billetteringen for charteren vil begynne på mandag. Men det er bare rundt halvparten av de interesserte fra Scanair som har registrert seg til å bli med.

Jeg kommer til å sende en reminder via PM til alle på interesselista med info når alt er klart.

I mellomtiden, dersom du er interessert, vennligst registrer deg som instruert i de første postene i denne tråden

Når regner man med at det offisielle programmet hos LH hovedbase i FRA er ferdig på fredag 6 nov?

Når regner man med at det offisielle programmet hos LH hovedbase i FRA er ferdig på fredag 6 nov?

Dette er ihvertfall det siste Harstad's store sønn siste melding på Flyertalk var

As for when the program will end, we have a suggestion from LH that includes a program for Friday night which includes a sleepover

So for those not leaving Friday after the LH tour, there will be an option to check out of the Sheraton on Friday and pay a nominal fee for Friday night.

Hvis ikke er det vel siste SAS-flyet hjem som er aktuellt

Dette er ihvertfall det siste Harstad's store sønn siste melding på Flyertalk var

Hvis ikke er det vel siste SAS-flyet hjem som er aktuellt

Takker for den Espen, men jeg hadde ikke tenkt meg hjemover før på lørdag evnt. søndag da jeg bl.a satser på en rundtur med LAN mellom FRA og MAD i deres A340 til en pris av GBP 69,80 i eco.

Back