Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Du vil motta passord via epost for tilgang til denne siten som vil rute deg videre til en privat site paa wideroe.no den 28. juli klokka 1700 CET.

Er det et dårlig tegn når jeg har registrert meg forlengst, men fortsatt ikke mottatt noen mail med passord, slik det står over her?

Da er man i gang med aa sende ut passord, men merk at charteren ikke er lagt ut for salg enda.

Ser at det kun er 5 personer som er interessert i connecting eller returflights med SAS. Enten er det vel en stabel ID billetter ellers foelger folk ikke med i ferietia :);)

FYIØ Vi trenger minst 20 pers for at SAS skal ta bryet med aa tilby billetter til Oslo og tilbake fra Frankfurt

Det er et utrolig stykke arbeid dere gutta har lagt i å få til dette ... Gjete katter er barnemat i forhold til dette!!!

Noe nytt fra SK her...? Eller er alle med bortsett fra de?

Ser av websiden at det er oppgitt at deltagere får "15,000 Frequent flyer miles and 15,000 elite qualifying miles from your choice of either Lufthansa or Continental. " Siden bookingsiden ikke er åpnet enda for europa-charteren så håper jeg dette bare betyr at forhandlinger/avklaringer med SK pågår fremdeles (hvis ikke får jeg vel melde meg inn i Miles & More). :) Når jeg tenker på det så er det jo ikke helt umulig at EB-poengene blir M&M poeng med tid og stunder uansett dersom spekulasjonene om LH oppkjøp av SK slår til.

Føyer meg forøvrig inn i rekkene over de som er imponert over hva enkelte har fått til her!

Last edited:
Det vil si Eurobonus trenger litt mer tid paa seg, men vi faar vite dette foer charteren legges ut.

Gode nyheter paa morran i dag: Vi gikk tilbake til Sheraton Frankfurt og forhandlet ned romprisen fra 139 Euro natten til 99 Euro. De som er interessert i aa bo der, send en epost til airbusdo@gmail.com

Kan man booke billetter for flere reisende enn seg selv under samme innloggingsinfo? Vi er to stk som er påmeldt, men kun en av oss (jeg) har mottatt innloggingsinfo.

Har EuroBonus våknet etter ferien?

Dette frister må jeg innrømme, men det var det å evt. få ordnet seg noe rimelige billetter fra SVG... Noensom kan ordne noen gode priser på dette om det skulle vise seg å bli flere der i fra?

Hei,
Jeg har fått to passord, ett til meg og ett til reisefølge.
Ser ut til at jeg må logge meg på to ganger og kjøpe ett sete hver gang.
Er det en lett måte og fikse plasser ved siden av hverandre når jeg bestiller?

Kan man booke billetter for flere reisende enn seg selv under samme innloggingsinfo? Vi er to stk som er påmeldt, men kun en av oss (jeg) har mottatt innloggingsinfo.

Har EuroBonus våknet etter ferien?

Fikk akkurat en telefon fra SAS, de jobber med saken og vil komme tilbake tidlig neste uke

Hei Tommy,

noe nytt om UA miles?

- T

Nei. Har forsøkt å få tak i vår kontakt tidligere denne uken. Med en gang jeg får tilbakemelding, vil jeg selvsagt poste her

Er det noe prisanslag på gruppeprisen for retur til OSL? Ballpark figure.

Vet ikke.

Dette frister må jeg innrømme, men det var det å evt. få ordnet seg noe rimelige billetter fra SVG... Noensom kan ordne noen gode priser på dette om det skulle vise seg å bli flere der i fra?

Se her:http://forum.scanair.no/showpost.php?p=400351&postcount=19

Back