• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AA dropper Newcastle

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
http://www.newcastle-airport.co.uk/ReadNews.aspx?news=126

Da er det vel bare et tidsspoersmaal foer CO dukker opp..?? De ser ikke ut til aa ha de samme problemene...

Replying to Topic 'AA dropper Newcastle'

Heisann MOW... Ja se der! Vi startet service fra Houston til Buenos Aires forrige onsdag, så da blir det vel en handletur for å kjøpe noe vin, men jeg vet ikke hva Newcastle har å by på...? Kull...:D

Men fra spøk til alvor... jeg vet ikke hvor de neste rutene til Europa skal gå, utover det som allerede er annonsert for 2006, inkludert København, men som du ser så har vi åpnet en del "secondary" marked i UK. På en annen side så er det også en del lobby'ing for å få slotter på Heathrow.

Dag

Originally posted by Dag Johnsen

jeg vet ikke hvor de neste rutene til Europa skal gå, utover det som allerede er annonsert for 2006, inkludert København, men som du ser så har vi åpnet en del "secondary" marked i UK. På en annen side så er det også en del lobby'ing for å få slotter på Heathrow.

Dag

Hvornaar og hvortil ????

Hilsen
Ole

SK 931... Er det dette du lurer på? Dette er vel "gamle" nyheter...

Continental Airlines Announces Daily Nonstop Service Between New York and Copenhagen, Denmark

Flights to Begin From Newark Liberty International Airport in May 2006

NEW YORK, Sept. 29 /PRNewswire-FirstCall/ -- Continental Airlines (NYSE: CAL), today announced it will launch daily nonstop flights between New York and Copenhagen, Denmark starting on May 23, 2006 pending government approval.

Continental Flight CO122 will depart New York/Newark daily at 7:10 p.m. and arrive at Copenhagen at 9:05 a.m. the next day. Flight CO123 will depart Copenhagen daily at 10:25 a.m., arriving at New York/Newark at 1:20 p.m. the same day. Flying times will be approximately seven hours and 55 minutes traveling east and 8 hours and 55 minutes west. The frequency of the service will be reduced to five flights weekly during winter to take into account the traditional seasonal reduction in demand

Dag

Dag,
Vi startet service fra Houston til Buenos Aires forrige onsdag, så da blir det vel en handletur for å kjøpe noe vin, men jeg vet ikke hva Newcastle har å by på...? Kull...:D
Newcastle Brown Ale
:cheers:

Tror jeg heller drar til Buenos Aires da men..

Originally posted by Dag Johnsen

SK 931... Er det dette du lurer på? Dette er vel "gamle" nyheter...

Continental Airlines Announces Daily Nonstop Service Between New York and Copenhagen, Denmark

Flights to Begin From Newark Liberty International Airport in May 2006

NEW YORK, Sept. 29 /PRNewswire-FirstCall/ -- Continental Airlines (NYSE: CAL), today announced it will launch daily nonstop flights between New York and Copenhagen, Denmark starting on May 23, 2006 pending government approval.

Continental Flight CO122 will depart New York/Newark daily at 7:10 p.m. and arrive at Copenhagen at 9:05 a.m. the next day. Flight CO123 will depart Copenhagen daily at 10:25 a.m., arriving at New York/Newark at 1:20 p.m. the same day. Flying times will be approximately seven hours and 55 minutes traveling east and 8 hours and 55 minutes west. The frequency of the service will be reduced to five flights weekly during winter to take into account the traditional seasonal reduction in demand

Dag

Undskyld Dag....Jo det vidste jeg godt, just slipped my mind.....
jeg glemte jo lige hvor du jobbede, og tænkte faktisk i AA baner, da emnet CPH kom
i en AA tråd....derfor

God morgen og hilsen
Ole

:D Jaggu tok det lang tid ..

scan%20(Small).jpg

Heisann Ole... no sweat! Skal forresten på ferie med familien til Danmark i Juli, og hadde planer om å ta den nye flighten vår hjem via EWR. Ettersom det er stor suksess både på OSL og ARN ruten... håper vi CPH skal gå like bra!

OMW... Ja Newcastle Brow Ale...:cheers: hadde jeg helt glemt...:D Snakket forresten med Dag EM i ATL på fredag kveld, da han var på vei hjem. Han skulle videre med Air France via CDG... og selvfølgelig i Business Class...:p Da er det vel ikke lenge før dere reiser også...?

Dag

Men i hel**** MOW...? Har du en "inside source" eller er du "synsk"... :D :D :D

Good call...:up:

Dag

Back