A380 - introduseres 2006?

kristian

ScanFlyer Blue
Vil A380 fortsatt få sin premiere fra LHR med SIA i 2006? Eller er dette utsatt? Og når får vi mer info om SIAs produkter ombord på kjempen?

Originally posted by kristian
Vil A380 fortsatt få sin premiere fra LHR med SIA i 2006? Eller er dette utsatt?
Første maskin skal etter planen leveres i desember, og jeg har mine tvil på om den vil settes i ordinær trafikk på denne siden av årskiftet. Hvorvidt den kommer til LHR først er jeg heller ikke sikker på.

Originally posted by kristianOg når får vi mer info om SIAs produkter ombord på kjempen?
Vil tippe at dette blir kjent ved EIS, eller kort tid i forveien, SQ vil neppe avsløre hemmelighetene sine til deres konkurrenter for lenge i forveien.

Mener å ha lest ett eller annet sted (husker ikke hvor) at første 380-ruta skal gå til Sidney. Men LHR er nok også en prioritet. De har flere bilboards ved Heathrow hvor de reklamerer for at de skal være først til LHR med 380.

Originally posted by kristian

Hvilke andre selskaper blir tidlig ute med A380 og hvor lenge etter SQ?

EK og QF følger etter SQ. EK får sin første i oktober-november 2007, mens QF får sin første rundt november-desember. Hvem som får de neste har jeg ikke helt i hodet nå...

Back