Re: A380, første ruteflygning 25.10
Noen som vet når de første faste flyvningene mellom Europa og Singapore vil skje?
Noen som vet når de første faste flyvningene mellom Europa og Singapore vil skje?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Den 2-seter'n bakerst på økonomi i øverste etasje (på loftet) ser ikke særlig lukrativ ut, inneklemt mellom to toalett som den er.
Originally posted by ph-ndr
Og da var setekartet klart, her bør man ha kart og kompass med:
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/images/company_info/eot/fleet_info/380/A380.gif
-A
Originally posted by SudCaravelle
SIN-LHR neste sommer ser ut til å være sannsynlig, da stiger plutselig F-prisene for SIN-LHR til sykelige 9.000USD.
-A
9000 USD - Huffda - sikkert dumt spørsmål - men vil economy billettene øke?
Har lyst til å få booket i April.
Og da var setekartet klart, her bør man ha kart og kompass med:
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/images/company_info/eot/fleet_info/380/A380.gif
-A
Originally posted by VoiceCom
Det ser ut som det er en trapp i nedre nivå mellom rad 42 og 44 som ikke går opp, men heller ned i "kjelleren". Noen som vet hva den brukes til. Skal det være noen toaletter eller crew-rest der nede? Eller er det tilgang til noen lasterom?
Da jeg så på seat mapen stusset jeg over at det ikke var noe crew rest der Airbus har det i sin standardconfig, og jeg la ikke merke til den trappa på main deck.Originally posted by VoiceCom
Det ser ut som det er en trapp i nedre nivå mellom rad 42 og 44 som ikke går opp, men heller ned i "kjelleren". Noen som vet hva den brukes til. Skal det være noen toaletter eller crew-rest der nede? Eller er det tilgang til noen lasterom?
Originally posted by EB
Gleder meg til Lufthansa får sin første... Da tar det ikke lang tid før jeg befinner meg ombord...
Originally posted by Geir
Noen som kan tenke ut når den første A380-ruta med overflygning av Norge kommer? Siden det er så mange passasjerer ombord er det jo større sjanse for at noen av dem skal bli akutt syke. Og da må de mellomlande....
![]()
Originally posted by Geir
Noen som kan tenke ut når den første A380-ruta med overflygning av Norge kommer? Siden det er så mange passasjerer ombord er det jo større sjanse for at noen av dem skal bli akutt syke. Og da må de mellomlande....
![]()
Sjekket litt - Du har faktisk billetter Zurich - Singapore - Sydney - Singapoer - Zurich for ca 10.500 per pers i Påsken!! Da med 777 300ER og ca 15 timer totalt på A380 - Det er er ikke ille.
Vet ikke - hva er forskjellen på disse? Det er nok god gammel "turist" som forøvrig er glimrende på SIA. C klasse forbinder jeg med små plastikk mercedeser![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.