A380 en farlig doning

Originally posted by Someone

Ja jeg hørte de skulle brukes mellom Oslo og Kristiansund....

...og visstnok også Ålesund og Molde, tror jeg. Alta er også en het kandidat:smile2 .

Originally posted by TOS

Originally posted by JohnnyEagle

mener jeg fikk en mail om at Avinor har bestemt litt mere restriktive regler for A380, men husker ikke nøyaktig.. Var hvertfall noe mer enroute.

Ja for 380 flyninger til å far Norge kommer jo til å skje ofte....

Norge kjøper som sagt i en annen tråd SAS, og bestiller noen A380 for å opprettholde imasjen som ordentlig oljenasjon. Da skal du se det blir en råd med A380 flighter til/fra Norge.

Ja jeg hørte de skulle brukes mellom Oslo og Kristiansund....

someone..... En A380 har allerede fløyet i norsk luftrom og selv om den ikke kommer til å trafikere norske flyplasser så kommer den til å fly gjennom norsk luftrom nå og da.

someone..... En A380 har allerede fløyet i norsk luftrom og selv om den ikke kommer til å trafikere norske flyplasser så kommer den til å fly gjennom norsk luftrom nå og da.

Det er jeg klar over, men det er en vesentlig forskjell mellom å bruke norsk luftrom og det å bruke norske flyplasser. Selv om vi har endel overflygninger over oss så er er det heller i lufta plassprobalmer i Norge

Det er jeg klar over, men det er en vesentlig forskjell mellom å bruke norsk luftrom og det å bruke norske flyplasser. Selv om vi har endel overflygninger over oss så er er det heller i lufta plassprobalmer i Norge

hva er egentlig poenget ditt?

Back