Hei,
Flaug med A340 for første gang i går. Bladde litt i Scanorama for å samanlikne den med A330.
Kanskje ein gammal diskusjon dette, men kva _er_ poenget med A340? Såvidt litt lenger range enn A330, mykje tyngre, tek færre passasjerar (det er vel kanskje SAS sin "feil" heller enn flyet), to ekstra motorar. Er det fordi at det (ein gang) var vesentleg mykje tryggare og enklare med meir enn to motorar (slepp ETOPS), eller er det andre grunnar?) Om ein ser bort frå 2000 km ekstra range, kva er grunnen til å lage (og bruke) eit slikt fly når A330 "ser betre ut" mtp. tyngde, talet på passasjerar, drivstofforbruk mm.
Berre eit nyskjerrig spørsmål. Skjønar at tida har gått ifrå flytypen, men ei smart begrunning må jo Airbus ha hatt ein gang
.
Flaug med A340 for første gang i går. Bladde litt i Scanorama for å samanlikne den med A330.
Kanskje ein gammal diskusjon dette, men kva _er_ poenget med A340? Såvidt litt lenger range enn A330, mykje tyngre, tek færre passasjerar (det er vel kanskje SAS sin "feil" heller enn flyet), to ekstra motorar. Er det fordi at det (ein gang) var vesentleg mykje tryggare og enklare med meir enn to motorar (slepp ETOPS), eller er det andre grunnar?) Om ein ser bort frå 2000 km ekstra range, kva er grunnen til å lage (og bruke) eit slikt fly når A330 "ser betre ut" mtp. tyngde, talet på passasjerar, drivstofforbruk mm.
Berre eit nyskjerrig spørsmål. Skjønar at tida har gått ifrå flytypen, men ei smart begrunning må jo Airbus ha hatt ein gang
