Dette er kun rykter, og har intet med virkeligheten å gjøre! Det er større sjangs for snøballkrig i helvete før SAS stiller med IC på OSL.
Det tror jeg ikke før jeg ser det![]()
Det jeg lurer på i denne diskusjonen er om det er tilstrekkelig med 330'er på OSL-ORD / OSL-SEA. De bruker vel 340 på CPH-ORD i dag...
De bruker vel 340 på CPH-ORD i dag...
Når det gjelder Asia, ville jeg blitt veldig overrasket om man valgte å gå i strupen på TG og sloss om en masse low-yield passasjerer. Da ville PEK være mye mer interessant. Det er en høyere andel business-trafikk, og det finnes (i motsetning til i BKK) trafikk begge veier.
Pappa flyger aldrig 330 ifrån CPH-ORD, men däremot ifrån ARN.
Det jeg lurer på i denne diskusjonen er om det er tilstrekkelig med 330'er på OSL-ORD / OSL-SEA. De bruker vel 340 på CPH-ORD i dag...
O
Hva mener du? Seteantallet er omtrent det samme ....
Mener du range, så går det uten problem.
Synes du virker ganske negativ på SAS + IC. Jobber du ikke i SAS?Dette er kun rykter, og har intet med virkeligheten å gjøre! Det er større sjangs for snøballkrig i helvete før SAS stiller med IC på OSL.
Synes du virker ganske negativ på SAS + IC. Jobber du ikke i SAS?
Förlåt om OT, men Kjos har pratat så himla länge om IC men det kommer icke att ske och SAS skulle genast prisdumpa och få hjälp ifrån LH med kapacitet, för Lufthansa vill nog inte att DY ska käka på deras feed passagerare. Så SAS IC kommer nog till OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.