BU662
critical mind
VP-BKT er en 737-33R som ogsa drives av Aeroflot Nord, mens ble ikke ullykeflyet. Og dette fly er fersk fra sjekk i SJO.
Ogsa VP-BKO, som ble ullykke flyet, ble skikkelig god sjekked för den ble flöyet over til Russia fra Kina. HAECO stod som ansvarlig for dette og de gjorde en kjempejob. Mens all Maintenance nytter ikke mye dersom flyselskaper opererer flyene out-of-limits.
Det er en faktum at innen meget kort tid veldig mange 737er, spesielt -500er er rushed inn til Russia for a erstatte TU134 og TU154. Spörsmalet om de Baby-Flots har trent sine piloter gode nok star i rommet.
Iallefall er slik en aksjon langt mer tiltro-skapende enn dette hva vi har sett fra Aeroflot. Flyene ikke stopper a styrte bare fordi Aeroflot Logoer er pamalt eller overklistred...
Ogsa VP-BKO, som ble ullykke flyet, ble skikkelig god sjekked för den ble flöyet over til Russia fra Kina. HAECO stod som ansvarlig for dette og de gjorde en kjempejob. Mens all Maintenance nytter ikke mye dersom flyselskaper opererer flyene out-of-limits.
Det er en faktum at innen meget kort tid veldig mange 737er, spesielt -500er er rushed inn til Russia for a erstatte TU134 og TU154. Spörsmalet om de Baby-Flots har trent sine piloter gode nok star i rommet.
Iallefall er slik en aksjon langt mer tiltro-skapende enn dette hva vi har sett fra Aeroflot. Flyene ikke stopper a styrte bare fordi Aeroflot Logoer er pamalt eller overklistred...