• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

8 oktober 2007

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Tenk at det er snart 7 år siden ENGM re-åpnet for ruteflyging.
Kunne ha vært artig med en "fotoutstilling" her på forumet. Kanskje skulle vi dele det opp i kategorier som : Sjelden fugl, meget sjelden fugl, artige episoder, dramatikk, gode "historier", .Hva synes dere ??

Hvorfor 2007?

Det gikk forøvrig regulær rutetrafikk på Gardermoen gjennom hele 80- og 90-tallet. Jeg fløy til JFK derfra og dit fra Bergen med NorwegianLUFT.

Fælt så aktiv KOGen er i kveld - ja slik er det når er ikke har tid til å være med på fly&vin :lol

Rein skjer misunnelse, men så er jeg nokså opplagt i dag i motsetning til noen av dere kanskje...

En gledens dag - selv om KOG skal (som vanlig) spikke fliser!
Selv om det gikk ruter fra GEN også før 08.10.1998 (har både fløyet med Northwest Orient og Color Air før 08.10.1998), er jo 08.10.1998 den store dagen da OSL ble Norges hovedflyplass. Det har gått fort, og jeg er fornøyd med flyplassen jeg. Man kan si mye pent om FBU, men noen effektiv og moderne flyplass var det jo IKKE!

Back