unskjyld å måtta si det men jeg forstår ikke hvorfor så mange er så begeisteret for B777.
Det er liksom bare et storvokst fly. Jeg ser ikke noe spesielt ved den, annet en at den er stor, akkurat som A330. En B747 har noen helt unike former, det har også MD11 eller A380. Men det er sikkert smak og behag. :spin: Det er i hvert fall tydelig at ikke alle har samme oppfatning som meg. (skjønner du det :sarc )
testet ikke den fremste delen av flyet jeg da for å si det sånn, men satt meget bra baki.....ikke minst imponert av behagelig sete og et fantastisk PTV system....
777 er stilren, men hva som gjør 777 bra er stooooore heftige motorer. Men den har litt preg av 767 over seg, og den ligner mye på 737 bare mye større. A330 er også stilig. 340-500 pg -600 er også kjempestilige, lange og elegante. A380 er ikke så særegen, det er en forvokst A318.
Syntes det er litt feil å sammenlikne disse to fantastiske flyvemaskinene.
Det er jo tross alt en liten generasjon mellom designene her. 747'ern er stor og romslig, den svelger alt (nesten) og er eligant å se på. En skikkelig "bamse" stor og trygg.
777 er stilren og effektiv. pluss at den bruser av kraft. Jeg for min del syntes -200 utgaven ser en smule sammenpresset ut,men -300 utgaven er akkurat passe. Den er som en lillebror til 744 på mange måter. Som en tiger, kraft og eleganse.
A-340 pinglete ?? veeeel jeg syntes nå Virgin Atlantic sine -600 utgaver er totalt megastilige. Men kanskje jeg som er pinglete også