• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

61 MILL I OVERSKUDD FOR NORWEGIAN

Replying to Topic '61 MILL I OVERSKUDD FOR NORWEGIAN'

Originally posted by P.A. VIKING
Det er vel tallet for SASGROUP ?
Jo, du har helt rett. For SAS Braathens i 2004:
NOK 0.84

Fortsatt bare å lese på sasgroup.no :)

Originally posted by SAJblue

Hvorfor klage når du bor i det som er kåret til verdens beste land å bo i? Med fare for å fly for langt OT stopper jeg her.

Hvorfor klage? Tja, kanskje fordi at vi kunne hatt det ENDA bedre ut i fra forutsetningene hvis vi hadde hatt skikkelige folk ved roret?

Selvsagt har vi det godt i Norge, kanskje litt for godt, men det behøver jo ikke å være politikernes fortjeneste. Vi nordmenn er EKSTREMT heldige, spesielt når det gjelder naturressurser (pleier å sammenligne det med å vinne i Lotto) så hvis man ser på hva langt mindre heldige land får til er kanskje ikke Norge så veldig mye å juble over?

Det er nok enorme mengder ressurser som går tapt i Norge på grunn av byråkrati, beslutningsvegring og nototrisk manglende evne til å planlegge for fremtiden og fullføre prosjekter man har startet på.

Men for å understreke nok en gang; JA, vi har det bra og jeg påstår overhodet ikke at vi hadde hatt det bedre med MEG som diktator (selvsagt ville vi det :p) men jeg synes bare at det "Ikke-klag-vi-har-det-jo-så-bra" argumentet er for enkelt og oppbrukt, vi må som sagt ta utgangspunktet inn i vurderingen.

Originally posted by OMW

Originally posted by P.A. VIKING
Det er vel tallet for SASGROUP ?
Jo, du har helt rett. For SAS Braathens i 2004:
NOK 0.84

Fortsatt bare å lese på sasgroup.no :)

2004 i den sammenheng er ikke av interesse....

Gratulerer NAS! Jeg hadde selv ikke regnet med så stort overskudd. Det tipper jeg at året som helhet enner i +. Ekspansjonen har lønnt seg og godt er det.

Back