• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nå har jeg gjort en avtale med LN-REF, men hva med deg adressa? Har Steinar kjøpt til deg eller skal jeg kjøpe? Jeg "bor" 100 meter unna DY-skranken :D

Tok turen via OSL fra SVG til AES i går for å hente modellen, takker så masse Laurenz!

Er det noen som kan kjøpe til meg og sende det i posten??? Det er ikke enkelt for meg å dra til gardermoen og handle ettersom jeg bor i trøndelag.

Det var en som skulle hjelpe meg og handle for 1 1/2 uke siden. Han fikk penger for det men har ikke fått flyet og jeg har sendt han pm og sms uten å høre noe fra han igjen.

Er det noen som kan kjøpe til meg og sende det i posten??? Det er ikke enkelt for meg å dra til gardermoen og handle ettersom jeg bor i trøndelag.

Det var en som skulle hjelpe meg og handle for 1 1/2 uke siden. Han fikk penger for det men har ikke fått flyet og jeg har sendt han pm og sms uten å høre noe fra han igjen.

Hør med "enva", han er på OSL for tiden. Blir lettere for deg med tanke på frakt også, Bare et lite tips ;)

Da ser det ut til at en SAS Kaptein i uniform på vei til Seattle med 4XBraun 1500W under sin kontroll blir å troppe opp i Kjosredet på OSL i morra for å plukke opp min modell. YAY!
(måtte selvsagt si til Stein Kaptein at dersom man får motortrøbbel på SEA, fortvil ikke! Kjerringa er med til Seattle i helga og har med hårføneren sin)

Kordan gjekk det, dukka modellen opp?

Hmm...Det virker litt mistenkelig :(
Men anngående den pinsen, finnes det en mulighet for å få tak i en sånn? :)

Back