Håper den kommer i 200![]()
Eller 1:400, der glimrer DY med sitt fravær
Håper den kommer i 200![]()
Nå har jeg gjort en avtale med LN-REF, men hva med deg adressa? Har Steinar kjøpt til deg eller skal jeg kjøpe? Jeg "bor" 100 meter unna DY-skranken![]()
Eller 1:400, der glimrer DY med sitt fravær
Finnes det flere igjen av disse? Er interessert
Er det noen som kan kjøpe til meg og sende det i posten??? Det er ikke enkelt for meg å dra til gardermoen og handle ettersom jeg bor i trøndelag.
Det var en som skulle hjelpe meg og handle for 1 1/2 uke siden. Han fikk penger for det men har ikke fått flyet og jeg har sendt han pm og sms uten å høre noe fra han igjen.
Finnes det flere igjen av disse? Er interessert
Takk for tipset Novair. Har sendt Enva en pm. Bare venter på svar nå.Hør med "enva", han er på OSL for tiden. Blir lettere for deg med tanke på frakt også, Bare et lite tips![]()
Kontakt Stein - han skal jo til SEA i helgen han også.
Det er noen igjen ja. Jeg har akkurat vært der og da telte de en 10-12 stykk. Så det var noen flere en tidligere antatt![]()
Det var en som skulle hjelpe meg og handle for 1 1/2 uke siden. Han fikk penger for det men har ikke fått flyet og jeg har sendt han pm og sms uten å høre noe fra han igjen.
Hmm...Det virker litt mistenkelig
Men anngående den pinsen, finnes det en mulighet for å få tak i en sånn?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.