En kollega av meg skal reise med SK fra LHR til OSL på lørdag 14.5 (avgang 10.20 fra LHR). Han fikk e-post med melding om ruteendring, og ble flyttet til avgangen som går 3 timer tidligere fra LHR (07.20). PÅ sas.no ser det ut til at 10.20 avgangen er fjernet fra systemet. Hva skjer? Crewmangel..?
Jeg ser at verken osl.no eller sas.no oppgir årsak til kansellerting/forsinkelser.
Det ser man på Wideroe og Torp sine sider.
På tide å rekruttere piloter med andre ord.
Det er vel også en del som kommer tilbake fra DY? Hørte snakk om at 97% hadde sagt de ville komme tilbake.
På tide å rekruttere piloter med andre ord.
Det er vel også en del som kommer tilbake fra DY? Hørte snakk om at 97% hadde sagt de ville komme tilbake.
Hvor mange er det som kommer fra DY ? Vil crewproblemene kunne forplante seg til DY om de brått mister en mengde med piloter?
Men uanset ser det ud til at SAS får en del flere piloter ind igen så dette problem bliver løst.
Men det er jo bare å slå opp SAS-flightene på wideroe.no, der står hvertfall OSL-kanselleringene som TECH.Ikke ligger årsaken i APIet til Avinor heller, så man kan ikke finne det der heller
Men det er jo bare å slå opp SAS-flightene på wideroe.no, der står hvertfall OSL-kanselleringene som TECH.
Jeps kender en der har været i QR og fløjet B777 kommer tilbage til SAS. Koster en bagatel af DKK.175.000, såmændKender også til en del ex-SAS piloter der er på vej tilbage fra sandkassen, hvor de har arbejdet i en periode. Må være nogle af dem som kommer til at betale for det, da jeg mener de fleste fik 4-års-kontrakter dernede.
Men uanset ser det ud til at SAS får en del flere piloter ind igen så dette problem bliver løst.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.