50.000 billetter til 329 kr.

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Enda et billettsalg - denne gangen med billetter fra kr. 329. (OBS! Feil pris i overskriften - beklager!)

Bli bedre kjent
- reis bort sammen

Salgsperiode: 06.10 til 14.10
Reiseperiode: 19.10.2009 - 28.02.2010

Noen ruter kan ha svært få billetter til annonsert pris, og bare i deler av reiseperioden. Andre har svært mange. På enkelte dager og avganger kan det være få eller ingen ledige plasser til annonsert pris. Det må påregnes at det vil bli utsolgt for de billigste billettene på enkelte ruter og i enkelte perioder i salgsperioden. I høstferiukene (40-42) kan det være få eller ingen ledige plasser til laveste pris. Returpris kan variere på grunn av ulike lokale skatter og avgifter, og valutaendringer.

Så får vi se om SAS svarer denne gangen også da. I det siste har jo SAS kommet med en kampanje i dagene rett etter at Norwegian har lansert sin. Konkurranse på sitt beste :)

Så får vi se om SAS svarer denne gangen også da. I det siste har jo SAS kommet med en kampanje i dagene rett etter at Norwegian har lansert sin. Konkurranse på sitt beste :)

Satser på det.... :)
Har kjøpt TOS-LGW en vei for 329,- (+ sete og kredittkortgebyr gjorde at det ble 419,- som fortsatt er veldig billig for en så lang tur), men har ikke bestemt meg for retur enda.

Takk til den som rettet overskriften - og til mitt forsvar gjorde Norwegian samme feil og sendte ut e-post med beklagelse etterpå!

Kjære mottager av
Norwegians nyhetsbrev

Vi har ved en feiltagelse oppgitt gal pris i emnefeltet i vårt nyhetsbrev som du nettopp har mottatt.

I selve mailen har vi oppgitt den riktige prisen, som er 329 kroner. Klikk her for informasjon om kampanjen >>

Med vennlig hilsen
Åsta Braathen
Markedsdirektør
Norwegian
934 26 607
braathen@norwegian.no

Tror jeg får ta å bestille et par billetter selv nå!

Back