Tid/pris for taxi dit? Og ser man Hollywood-skiltet derifra? (Jepp, har gjort null research for en gangs skyld)
Flyspotting og burgere vil ligge langt nede på prioriteringslisten. Kan ikke huske når jeg sist spiste en hamburger.
Beklager, det var ikke intensjonen min å fornærme noen ved å si at flyspotting var langt ned på prioriteringslisten min når jeg hadde mulighet til å se en spennende storby jeg kun har mellomlandet i før.ld ....LN-MOW kom med et forslag som de aller fleste her på forumet ville drømme om, og svært mange vil det kanskje forbli en drøm, så å svare han slik er på grensen til uhøfflig,
Skal ifølge ruten lande der en onsdag kl 16:00 etter en economy-flight fra Paris. Vil ha hatt en lang dag, men er vant med denslags.Informasjon som er viktig når en skal komme med forslag for så lite tid i et så stort område:
- Ankommer du i fra Europa og har jetlag ? (Business Class/Economy)
- Eller har du vært i noenlunde samme tidssone og er over Jetlag ?
- Ukedag - tid på døgnet (I-405 er en parkeringsplass på enkelte tider av døgnet og du kan lett tilbringe 4 av de 5 timene i bilkø med taksameteret løpende).
Håper bagasjen kan bli sendt rett gjennom. Håndbagasje har jeg derimot skjønt at det er vanskelig å få oppbevart ved LAX. Det er noen i samme bydel som etter oppringing henter og bringer fra et lager, men det høres omstendig ut jeg vil ikke satse på dem.- Kan du sende bagasjen din igjennom (oppbevaring på LAX vil få deg til å stå på Gaten på Majorstuen å synge kjærlighetserklæringer til både SAS og Flybussekspressen for deres hederlige og fantastiske kundeservice ^_^)
Helt sikker på at jeg må ta innsjekket bagasje gjennom tollen? Sist jeg hadde mellomlanding i USA og skulle videre til utlandet så slapp jeg det, det var i Houston.
Fløy CUN-IAH-AMS-OSL i 2010 og rørte ikke bagasjen etter innsjekking i Mexico.
Fløy med Continental.
Beklager, det var ikke intensjonen min å fornærme noen ved å si at flyspotting var langt ned på prioriteringslisten min når jeg hadde mulighet til å se en spennende storby jeg kun har mellomlandet i før.
Skal ifølge ruten lande der en onsdag kl 16:00 etter en economy-flight fra Paris. Vil ha hatt en lang dag, men er vant med denslags.
Håper bagasjen kan bli sendt rett gjennom. Håndbagasje har jeg derimot skjønt at det er vanskelig å få oppbevart ved LAX. Det er noen i samme bydel som etter oppringing henter og bringer fra et lager, men det høres omstendig ut jeg vil ikke satse på dem.
Ellers takk for innspill.
Argh. Hadde fått med meg:Når du lander 16.00 og i beste fall er klar ved 17:00 tiden (du er vel klar over at Air France har en streik på gang som så langt er på den 20ende dagen - heavy maintenace - så langt er vel en 777-200ER og en 777-300ER "stuck" og er erstattet av HiFly sin A310 og Pullman Tours 747-400 (så langt ruter til DXB /AUH))
Solnedgang er rundt 20:00.Uansett når du begynner 17:00 blir det rimelig fort mørkt,
Hehe, brant meg litt i Dubai da jeg med manglende reseatch bare valgte å spørre en taxi om å ta meg til "City Center".... Det var et shoppingsenter.Bruk Google Maps - finn en Resturant - det gir deg minimalt problemer med Taxi - ingen vage "Kan U taeke me too SSAntta Monika" LAX har absolutt sine varianter av Taxi sjåfører - bruk streetview i Google.
Immigration må man alltid gjennom, de skjønner ikke hva internasjonal sone er i USA.
Nå skal jeg fly OSL-CDG-LAX-PTT og er litt i villrede. Videoen gjelder kun EWR.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.