Jørgen S ScanFlyer Blue 1 Sep 2007 #1 Her er en liten samling bilder fra min sensommer i år.. Jørgen ^_^
flyKSU ScanFlyer Gold 1 Sep 2007 #2 :wow: :wow: :wow: RÅTT!!! Rett og slett helt utrolig flotte bilder!! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men bilde nummer 8 var et kunstverk av de sjeldne! Må være det skarpeste bildet jeg noensinne har sett!!
:wow: :wow: :wow: RÅTT!!! Rett og slett helt utrolig flotte bilder!! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men bilde nummer 8 var et kunstverk av de sjeldne! Må være det skarpeste bildet jeg noensinne har sett!!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 1 Sep 2007 #4 Etter bildene å dømme har du hatt en kjempefin sensommer! Her er det mange bilder som kunne slått tvers igjennom på Scanair-sommerbilde-konkurransen Målløs!
Etter bildene å dømme har du hatt en kjempefin sensommer! Her er det mange bilder som kunne slått tvers igjennom på Scanair-sommerbilde-konkurransen Målløs!
ATC-flyradar Traveler Medlem 1 Sep 2007 #5 Grattis Jørgen for noen meget bra bilder i særklasse. Det er ikke ord for dette mesterverket. Jan
Blackhawk ScanFlyer Gold 1 Sep 2007 #7 Shitt pomfritt, skarpere enn dette - kan det vel neppe bli! Dette var bare eye-candy de-luxe, rett og slett hemningsløst vakkert!
Shitt pomfritt, skarpere enn dette - kan det vel neppe bli! Dette var bare eye-candy de-luxe, rett og slett hemningsløst vakkert!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Sep 2007 #8 Originally posted by LN-ATC Dette er ekte kunst! Click to expand... JUPP! :up:
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 1 Sep 2007 #9 Dette er bare så utrolig bra jobba Jørgen, fatter ikke hvordan du klarer å få det så utrolig skarpt og fint. :devot: Airbus 330.
Dette er bare så utrolig bra jobba Jørgen, fatter ikke hvordan du klarer å få det så utrolig skarpt og fint. :devot: Airbus 330.
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Sep 2007 #10 Her var det mye snadder, men den sorth-hvite Dak'en er OUTSTANDING!
RuneGaus Klovn 1 Sep 2007 #11 w00w!!! det er bare å ta av seg hatten og takke og bukke for den beste serien kunst jeg har sett på laaaaang tid.....
w00w!!! det er bare å ta av seg hatten og takke og bukke for den beste serien kunst jeg har sett på laaaaang tid.....
T Thomas ScanFlyer Rusty 2 Sep 2007 #17 Originally posted by P.A. VIKING Terningkast "6" Click to expand... 7!
Fly high ScanFlyer Gold 2 Sep 2007 #20 Jeg kan bare slutte meg til ovasjonene: Dette var utrolig flotte bilder!