42 global sensations such as Dubai from 2699 kr for your return ticket

Da har jeg kjøpt billetter til Dubai i slutten av mai :colgate: Det ble 2800 kroner per pers og det kan jeg leve med...selv om jeg kanskje ikke får så mange EB poeng ;) Her var det mange gode tilbud...det er nesten trist at det ikke er mulighet til å reise enda mer.

Hvordan er temperaturen der da?

Fant masse billetter fra Oslo til Sør-Afrika til 3000 kr., og det var i månedsskriftet mai/juni.

Jepp, jeg fant også når jeg søkte litt mer. Men til å begynne med virket det som kampanjen var kun for mars/april men nå har den vel blitt utvidet til og med mai :lol: Jeg håper at noen av dere benytter dere av tilbudet om å dra til Sør-Afrika for 3000 kroner. En kan jo nesten ta en helgetur ned dit :-)

Vurderer å hoppe på noe - mange destinasjoner som frister, men skulle helst sett at utreise var mulig i perioden 1.-15. juni også, og at siste dag ikke var 31. mai. Man kan reise hjem t.o.m. 15. juni.

Man kan ha retur frem til 30 juni.
Stadig meget fristende tilbud det her, 17 mai i Sør-Afrika ble det ikke noe av.
Men tur i slutten av mai og begynnelsen av juni er det fortsatt muligheter til så skal ikke utelukke at de får en bestilling fra meg snart.

Back