• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa - Afrika fra 1999,-

LNv22

ScanFlyer Gold
Følgende tilbud er nå tilgjengelig fra kr 1999,-:

The source of the Nile has been found, Mount Kilimanjaro has been climbed and the unique flora and fauna documented - and yet every day Africa offers something new and fascinating to anyone who wants to make a journey of discovery. With flights to Casablanca or Tunis, you can take a trip to the cradle of humanity and enjoy the colours, the rhythms and the hospitality of this amazing continent - from 15 January until 28 February 2011.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5021&nodeid=1910938

Conditions for this offer
Purchase by: 19.10.2010
Departure period: 15.01.2011-28.02.2011
Return period: 16.01.2011-28.05.2011
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: 6 days or the night from Saturday to Sunday
Maximum stay: 3 month
Changes are not permitted
Tickets are non-refundable
Discounts: infants 0-1 yrs 90% of adult fare

Last edited:
Ikke så verst, jeg søkte opp Tunis-ruten, og det var ikke akkurat fine flytider da jeg søkte. Ikke at jeg gjorde et veldig sterkt forsøk på å finne det beste, men det som kom opp på de datoene jeg satt inn fristet i alle fall lite.

Er mer fan av 1189 kr-kampanjen de kjører på en rekke interessante destinasjoner, som f.eks. Istanbul, Athen, Barcelona etc. Det er mye for pengene. Booket med en annen forumist tur til Toulouse i februar, for en tur innom Airbus-fabrikken, og fikk det for 1200 tur/retur fredag ettermiddag til søndag kveld.

Til Marokko kommer man seg med DY for en rimeligere penge. Så enig med sistnevnte taler, 1.200-tilbudene er vel så bra. Dessverre booket jeg FR- og DY-turen til Roma to dager for tidlig, hadde nok betalt 500 kr mer for å fly LH hvis avgangstidene hadde vært minst like bra.

Back