42 global sensations such as Dubai from 2699 kr for your return ticket

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Fikk nettopp e-post fra LH om nye tilbud med kort frist. Flere gode tilbud, f.eks. DXB for 2.699kr T/R.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5021&nodeid=1910938

Conditions for this offer

• Purchase by: 10.03.2009
  • Departure period: 06.03.2009-31.03.2009
  • Return period: 07.03.2009-30.04.2009
  • Advance Purchase Period: 2 days
  • Minimum stay: The night from Saturday to Sunday
  • Maximum stay: 1 month
  • Flights must be booked 2 days prior to departure
  • Nonrefundable
  • No changes allowed
  • Discounts: Children 2-11 yrs 33%, infants 0-1 yrs 90% of adult fare

Last edited:
Etter en kjapp sjekk, så virker disse tilbudene å være i S-klasse, noe som tydeligvis gir 100% EB poeng i Europa, men ikke på IC.

Men hos M&M så er det 0.5xmiles (min 500 miles) på IC, og 750 miles på Europa. Altså det laveste det går an å få på IC og nest-laveste på Europa. Ikke så mye poeng å hente på det altså.

Men et bra tilbud for reisende som ikke samler poeng. Ihvertfall hos M&M.

Herregud, poeng, poeng og poeng - det er faktisk en del som reiser av litt andre grunner enn å samle poeng! ;)

Tilbudene er perfekte for de som har noen dager fri framover. Sendte en SMS til en ex-kollega som nettopp har mistet jobben, dvs han er uten jobb, men hever lønn i ennå tre måneder...

Last edited:
Jepp - MEGET gode priser! Lufthansa hadde en liknende kampanje med de samme prisene, og noen som var enda bedre, i juni i fjor. Ser ut som om tilgjengeligheten er bra - men tviler på at jeg får mulighet til å hoppe på noe dessverre...

Er nok et desperat forsøk på å få fyllt opp seter på tampen, som man også ser hos mange av de store ut fra mer sentrale strøk (FRA, LHR osv). Og har man ikke anledning her så dukker det nok opp andre godbiter fremover.

Gode priser her, OSL-JNB for 3000,- er mye for pengene!

Jepp, veldig bra tilbud men har du faktisk funnet noen billetter til den prisen? Jeg gjorde et kjapt søk fra Stavanger til JNB og da var det laveste 6000 kroner og høyeste var rundt 12000. Men kanskje jeg søkte på "feil" datoer :-)

Fikk opp SVG-JNB til 3044 kr da jeg brukte linken i første post. Husk kravene som er:
Purchase by: 10.03.2009
Departure period: 07.03.2009-31.05.2009
Return period: 07.03.2009-30.06.2009
Not valid: 02.04.2009-13.04.2009
Advance Purchase Period: 2 days
Minimum stay: The night from Saturday to Sunday
Maximum stay: 1 month
Nonrefundable
No changes allowed
Discounts: Children 2-11 yrs 33%, infants 0-1 yrs 90% of adult fare

Herregud, poeng, poeng og poeng - det er faktisk en del som reiser av litt andre grunner enn å samle poeng! ;)

Tilbudene er perfekte for de som har noen dager fri framover. Sendte en SMS til en ex-kollega som nettopp har mistet jobben, dvs han er uten jobb, men hever lønn i ennå tre måneder...

Dagens:D Her ser man et tydelig ekspempel på hva bonuspoeng gjør med folk:exclaimation

Det er heller ikke sikkert man får tak i billige billetter fra SVG
Jo da, bare se min forrige post. Man må bare følge kravene de stiller, og ikke velge de avgangene som sannsynligvis er mer populære. F.eks velge utreise på en tirsdag og retur på en onsdag.

Da har jeg kjøpt billetter til Dubai i slutten av mai :colgate: Det ble 2800 kroner per pers og det kan jeg leve med...selv om jeg kanskje ikke får så mange EB poeng ;) Her var det mange gode tilbud...det er nesten trist at det ikke er mulighet til å reise enda mer.

Poeng er ikke det viktigste når det kommer til slike priser som dette.
3000 kroner tur/retur Johannesburg er nødt til å kalles billig.
Kan ligge an til 17 mai i Sør-Afrika det her.

Jepp, veldig bra tilbud men har du faktisk funnet noen billetter til den prisen? Jeg gjorde et kjapt søk fra Stavanger til JNB og da var det laveste 6000 kroner og høyeste var rundt 12000. Men kanskje jeg søkte på "feil" datoer :-)

Fant masse billetter fra Oslo til Sør-Afrika til 3000 kr., og det var i månedsskriftet mai/juni.

Back