40 min til flybytte på Gardermoen - holder det?

Re: 40 min til flybytte på Gardermoen - holder det?

Det åpenbare problemet her, utover at alt egentlig bør gå bra -- er jo hva DY gjør om han ikke rekker flighten... Når er neste avgang? Kan de reroute via avgang fra CPH f.eks.?
 
Re: 40 min til flybytte på Gardermoen - holder det?

Det åpenbare problemet her, utover at alt egentlig bør gå bra -- er jo hva DY gjør om han ikke rekker flighten... Når er neste avgang? Kan de reroute via avgang fra CPH f.eks.?

Det er jo der den "åpenbare" forskjellen mellom SAS (og andre nettverksselskap) og Norwegian ligger.

SAS router deg om til andre selskaper og prøver å få deg frem så fort som mulig dersom du mister connection. Hos Norwegian får du beskjed om at du bookes om til neste Norwegian fly med ledig plass (som på leisure destinasjon kan være om noen dager).

Jeg hadde aldri i livet tatt sjansen på en 40 minutters connection med Norwegian så lenge det til neste destinasjon (Dubrovnik) kun går 3 fly i uken. Spesielt ikke når man skal ut på cruise / seiltur dagen etter....
 
Back
Top