4 dager helgtur til sol fra OSL - hvor?

jamesclandestine

ScanFlyer Blue
Title.

Noen forslag om raske destinasjoner fra OSL for en kort helgtur til sol? Må ikke være strand, hotel med fin basseng etc. holder. Det må være non-stop og flyplassen skulle ligge ikke alt for langt fra endelig reisemål. Blir en tors-søn tur.

Takk

Roma også aktuelt.

Radisson har et flott takbasseng, og ligger ved flytoget. Hotellet ellers er så som så.

Fantastisk innsats, takker så mye!

Norwegian flyr men ser nå de bare flyr torsdag,lørdag og tirsdag.
Sas flyr via CPH så da er minste flytid + connection på 4t 15min

SAS forlanger 6500NOK i SAS Go for denne turen (via CPH). Det syns jeg er litt ivrig for en helgtur..

Malta er det små avstander bra tempratur og mye sol

Malta er det, spes. mtp det fine Hilton de har og 40% Getaway Bonus, men ingen direktfly :/

Barcelona bør oppfylle alle dine krav

Stemmer, men har nettop vært der..

Det er vel stort sett alle destinasjonene rundt middelhavet som skal oppfylle kravene dine :)
Hva med Malaga, Alicante eller en gresk øy(Chania??)
Nice eller Paris kan også være fint - sistnevnte burde ha basseng på taket..

Om du leker litt på flybilligst.no sin weekendsøkemotor kommer det opp mye kult. Vueling flyr på tors og søn til/fra Gardermoen og har gode connections i BCN. Dermed kan f.eks. Bilbao osv. være aktuell :)

Om sol er målet bør det være en solsikker destinasjon, slik som for eksempel Dubrovnik.

Om dere kan reise ut ut onsdag kveld og det fra Torp så kan dere reise billig til Sardinia. Uti august er det under 500 t/r.

Riga kan jo også være et alternativ om det skal være rimelig.
Om sol er målet så har Riga og hele baltikum om sommeren omtrent samme vær som Oslo. Kan bli sol, men i snitt regner det ca. annen hver dag. Anbefaler som sagt å reise lengere syd.

Title.

Noen forslag om raske destinasjoner fra OSL for en kort helgtur til sol? Må ikke være strand, hotel med fin basseng etc. holder. Det må være non-stop og flyplassen skulle ligge ikke alt for langt fra endelig reisemål. Blir en tors-søn tur.

Takk
Når skal du dra?

Det er vel stort sett alle destinasjonene rundt middelhavet som skal oppfylle kravene dine :)

Om du leker litt på flybilligst.no sin weekendsøkemotor kommer det opp mye kult. Vueling flyr på tors og søn til/fra Gardermoen og har gode connections i BCN. Dermed kan f.eks. Bilbao osv. være aktuell :)

Den der var bra. Skal holde den i bakhodet.

Om sol er målet bør det være en solsikker destinasjon, slik som for eksempel Dubrovnik.

Om dere kan reise ut ut onsdag kveld og det fra Torp så kan dere reise billig til Sardinia. Uti august er det under 500 t/r.

Dubrovnik har jeg sjekket, men finner ingen passende flytur.
Kan dessverre ikke dra før torsdag kl. 12oo.

Om sol er målet så har Riga og hele baltikum om sommeren omtrent samme vær som Oslo. Kan bli sol, men i snitt regner det ca. annen hver dag. Anbefaler som sagt å reise lengere syd.

Godt å vite.

Når jeg velger bilett til BCN med vueling via flybillig.com, viser vuelings nettside at "large family resident discount applied". Siden jeg reiser hverken med storfamilie eller er bosatt i BCN lurer jeg litt.. Er det applicable? Er det en promo flysmart benytter seg av?

Vil egentlig ikke til BCN, siden jeg har vært der allerede for 4 uker siden, men..

Når jeg velger bilett til BCN med vueling via flybillig.com, viser vuelings nettside at "large family resident discount applied". Siden jeg reiser hverken med storfamilie eller er bosatt i BCN lurer jeg litt.. Er det applicable? Er det en promo flysmart benytter seg av?

Vil egentlig ikke til BCN, siden jeg har vært der allerede for 4 uker siden, men..

Den spanske regjeringen sponser familier med 4 (eller flere) barn, eller ikke bor på fastlandet :) du må føre inn noen id-numre i bookingsprossessen, så uansett får du ikke kjøpt disse ;)

Back