Hva med Ibiza,Mallorca(Palma) eller Minorca? Ryanair og DY flyr jo dit. Du kan jo kombinere enkelt billetter med forskjellige selskaper istedetfor å kjøpe T/R med et selskap. Thessaloniki i nord Hellas kan jo også nevnes.
Noen forslag om raske destinasjoner fra OSL for en kort helgtur til sol? Må ikke være strand, hotel med fin basseng etc. holder. Det må være non-stop og flyplassen skulle ligge ikke alt for langt fra endelig reisemål. Blir en tors-søn tur.
Hva med Den Haag i Nederland. Reis ut til Schweringen (usikker på hvordan det staves) som er i utkanten av byen. Med nydelige strender og flott uteliv. Den Haag i seg selv er og en veldig koslig by. Går trikker fra sentrum ut til Schweringen. Toget tar ca 45 min fra Schipool.
Hva med Den Haag i Nederland. Reis ut til Schweringen (usikker på hvordan det staves) som er i utkanten av byen. Med nydelige strender og flott uteliv. Den Haag i seg selv er og en veldig koslig by. Går trikker fra sentrum ut til Schweringen. Toget tar ca 45 min fra Schipool.
Zandvoort er et lignende alternativ som er nærmere Amsterdam.
Baksiden med å reise dit er at temperaturer og nedbør i snitt er ganske så identisk med Oslo i Juli, men det er i snitt mindre skyer og mere sol i Oslo.
Takker for alle posts!
Det må være fra OSL siden jeg bor lengre nord. Det blir nå enten roma (via ZRH) W Cavalieri eller MUC (ikke bare fordi det er bedre vær der).
Som Robertaas sier kan man da like godt bli hjemme. Scheviningen kan by på dårlig vær, vann med høyt bakterieinnhold og masse regn De dagene det er fint vær så er bokstavelig talt halve nederland på stranda og tro meg, da er det lite hyggelig å ligge på stranda
Da jeg bodde i Nederland reiste vi alltid til Belgia de få gangene vi dro til stranden
Weekendsøkemotoren til flybilligst.com ser ikke ut til å fungere. Er det noen andre websiter som har tidlsvarende funksjonalitet hvor man kun putter in datoer og så får listet opp hvor det er billigst å fly?
Weekendsøkemotoren til flybilligst.com ser ikke ut til å fungere. Er det noen andre websiter som har tidlsvarende funksjonalitet hvor man kun putter in datoer og så får listet opp hvor det er billigst å fly?