Även om nu de två ex-Moskovia maskinerna går tillbaka i SAS-trafik så tror jag inte att de var med i de tre som nämndes i posting #1 från oktober 2010 då man knappast kunde förutse att Moskovia skulle upphöra med sina operations 17 januari 2011.
OY - KHU (MD - 87) er også blitt fløyet tilbake til København for å bli satt i trafikk Skulle egentlig inn i programmet i dag, men dette skjedde ikke allikevel..
SAS må fa seg flere fly, og de må gjøre dette hurtig, fordi ellers vil konkurrentene vokse hurtigere enn SAS og SAS dermed vil ikke være istand i lignende grad å nytte oppturen i bransjen.
I følge en tråd på forumet for litt tilbake skal de 67 som ble sagt opp i fjor fått brev om tilbud om å komme tilbake?
Men alle kommer vel neppe tilbake, men det er klart, skal produksjonen økes må det også ansettes flere. Er det flere enn disse 67 som har rett på jobben før de kan begynne med nyansettelser eller er det håp om at SAS kan ansette nye piloter på "laveste" lønnstrinn snart?
OY - KHU (MD - 87) er også blitt fløyet tilbake til København for å bli satt i trafikk Skulle egentlig inn i programmet i dag, men dette skjedde ikke allikevel..
I følge en tråd på forumet for litt tilbake skal de 67 som ble sagt opp i fjor fått brev om tilbud om å komme tilbake?
Men alle kommer vel neppe tilbake, men det er klart, skal produksjonen økes må det også ansettes flere. Er det flere enn disse 67 som har rett på jobben før de kan begynne med nyansettelser eller er det håp om at SAS kan ansette nye piloter på "laveste" lønnstrinn snart?
De 87erne virker å klamre seg fast og utrolig at de fortsatt ikke er ute av flåten
De gamle classicene som er på tur ut har vi vel en egen tråd om der dette drøftes, denne handler mer om de 3 som er på vei tilbake. Men det kan sikkert sees i sammenheng: 3 classics ut-3 NG'er inn!:fly