28/03 - storbesøk på TOS

Re: 28/03 - storbesøk på TOS

Herlige bilder, gutter og jenter! Jeg tror det er første gang Mehamn og Narita står på samme ankomsttavle ihvertfall!

Nydelig dokumentasjon alle mann. Hvorfor var det en teknikker som hadde oppstarten? Er det vanlig i SAS IC kanskje?

Det vet jeg faktisk LN-MOW. Ja jeg vet jeg er ung men kan litt for det. Er ikke så lenge siden KLM sluttet med at det var STS som tok oppstarten. Så det jeg lurte på om SAS IC fortsatt lar STS gjøre det?

Veldig flott dokumentasjon dere der nord har laget i anledning storfulgen til SAS. Velfortjent var det at den kom til dere !

Nettopp OY-KBI var den første SAS A340 jeg hadde gleden av å se da den kom til OSL første gang

HERLIGE bilder!

Forøvrig sykt mye Japser i byen for tiden, skulle ikke kommet meg til byen tidsnok med buss i går. Tenk at et "lite" fly kan vises så godt i byen selv etterpå... Skal ikke mye til ;)

Totalt enig Polaris! Artig å se på bildene dine fra hjembyen, bor selv i Oslo, så var tilfeldigheter at jeg var i Tromsø da A340ern kom..;)

Joda LN-MEH var tilfeldig, skulle ikke oppover egentlig, men så ble faren min sjuk, å en i nær familie døde, så dro i begravelse pluss i sykebesøk, så JO det var en tilfeldighet...

Oi, det visste jeg ikke.Jeg beklager, var ikke meningen annet enn å tro jeg var morsom. Mislykket, skal tenke meg bedre om neste gang.

Glitrende. Ser at de hadde fuel nok til en æresrunde før de satt snuta sørover

Back