Hvordan fikk de ut baggasje containerne uten å ha container-truck'er?
Bagasjen var antagelig lastet på paller med nett over. Det er vanlig prosedyre når man flyr til stasjoner uten highloadere. Da er det bare å løsne nettene og lempe baggen ut. Det tar litt lenger tid, men er ellers greit. Noen selskaper laster løst også, men SAS hadde ihvertfall før som prosedyre å laste på paller, så jeg regner med at det var det som ble gjort. KRF kan sikkert bekrefte det.
Ok! Men på bildene ser man at de har containere inni flyet! Derav mitt spørsmål!
Mange flotte bilder her, takk for titten!
Er highloadere for containere så dyrt at det ikke er forsvarlig å ha utstyr stående? Bruker ikke SK også containere i A319/321? Eller er det en annen type/høyde på disse highloaderne? (Ja, det er vel ikke de flyene som trafikkerer TOS for det meste, men det kunne vel ihvertfall i teorien skje?)
Er highloadere for containere så dyrt at det ikke er forsvarlig å ha utstyr stående?