E Egenes ScanFlyer Gold 24 Aug 2016 #1 Står en Antonov An-124 på Sola nå, stod parkert nede ved 36. Var enten fra Antonov eller Polet, usikker. Var langt borte. Aner ikke når den kom, eller når den går, men den står nå der.
Står en Antonov An-124 på Sola nå, stod parkert nede ved 36. Var enten fra Antonov eller Polet, usikker. Var langt borte. Aner ikke når den kom, eller når den går, men den står nå der.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 24 Aug 2016 #2 Ingen av dele faktisk. Er Volga Dnepr. Skal etter planen gå 27.8 og den kom 17.8
E Egenes ScanFlyer Gold 25 Aug 2016 #3 Gjerne jeg burde får meg briller alikevell.. Takk skal du ha, vet du hvorfor den blir stående så lenge?
Gjerne jeg burde får meg briller alikevell.. Takk skal du ha, vet du hvorfor den blir stående så lenge?
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 25 Aug 2016 #5 Egenes said: Gjerne jeg burde får meg briller alikevell.. Takk skal du ha, vet du hvorfor den blir stående så lenge? Click to expand... Påvente av nytt/neste oppdrag vil jeg tro.
Egenes said: Gjerne jeg burde får meg briller alikevell.. Takk skal du ha, vet du hvorfor den blir stående så lenge? Click to expand... Påvente av nytt/neste oppdrag vil jeg tro.