21 September....fly og vin ?

Nå er vi 14!!! Og CK har fortsatt ikke innsett at dette bør han være med på!

Og det er her vi skal møtes:

Enoteca Vinbar
Bygdøy alle 59
0265 Oslo

Litt nedenfor Rica Bygdøy Allè mot Skøyen...

hmm - når vi får SÅ fint besøk - av halve Scanair Forums Tekniske Avdeling - MÅ jeg jo forsøke å komme innom en tur om ikke annet.... Skal undersøke mulighetene. Sett meg på Stand-by, EB....

Da er billetter booket. Såfremt ingenting kommer i veien så stiller jeg som representant for Scanair avd. "relativt langt mot nord".

Jeg ser frem til god vin og flyprat.

jy

Her kommer en kar til som har fått disp hjemme i fra.:cheers:

Hans

Vi er der fra ca. 16:45 og tar i mot med åpne armer de som kommer...og 17:30 er helt OK!!!

Oj,oj! 17 stk!
Jeg har nettopp bestilt til 16 og skal ringe og bekrefte endelig antall imorgen formiddag.
Siden vi er fler enn 8 stk. (grensen for valgfri mat),har jeg blitt enig med daglig leder,Angela,at vi spiser den "lille" antipastotallerkenen.Dette er nesten som tapas.Den koster 250 kr. pr. pers.Gi tilbakemelding de som ikke skal spise.Endelig bestilling gjøres imorgen med bekreftelsen.:nor

Originally posted by LCH
Og hvis noen skulle være interessert i hvilket hotell som ligger nærmest Enoteca, så er det Rica Hotel Bygdøy Allè.
Der er det fortsatt fullt .. Er Rainbow Hotel Gyldenlove innen gangavstand ?

Originally posted by Farmer
Originally posted by LCH
Og hvis noen skulle være interessert i hvilket hotell som ligger nærmest Enoteca, så er det Rica Hotel Bygdøy Allè.
Der er det fortsatt fullt .. Er Rainbow Hotel Gyldenlove innen gangavstand ?
Gyldenløve er 1,5 km fra Enoteca ved bruk av bakgatene - den enkleste veien ser ut til å være:
- Fra Gyldenløve til venstre og på nytt venstre inn Holmboes gt
- Til venstre i Majorstuveien
- Skarpt høyre inn i Professor Dahls gate
- Til venstre inn i Industrigata
- Fortsett inn i Løvenskjoldsgate
- Når du krysser Frognerveien skifter gaten navn til Elisenbergveien og denne forsetter du i til du når Bygdøy Allé.
- Nå er det bare å ta en skarp venstre inn i Bygdøy Allé og Enoteca Vinbar er bare noen få meter opp i retning Frogner Kirke på venstre side.

Ellers har vi f.eks.

Best Western
West Hotel
Skovveien 15, Oslo, Norway, N-0257
Phone: 47-22542160 Fax: 47 22542165

ganske nært

Back