21 September....fly og vin ?

YEsss . Da skal jeg tegne meg også på dette treffet.. om det blir den 21! Har jo alltid vært langt utenfor landets grenser når slike har vært avholdt. Skal på et møte i Bergen denne dagen, og tar en omvei via Oslo på hjemtur. Noen tips om det nærmeste hotellet til Cantina Rustica?

Jeg kan ikke den 20.9, men nå er det uansett en smule usikkert i forhold til min deltakelse. Jeg jobber hardt for å legge møtet til torsdag 22.9, men det er dessverre ikke mulig å flytte møtet slik at jeg er i Oslo 20.9.

Direkte inne fra JFK, med WiFi i JetBlues terminal....jeg er klar for 20 eller 21 ... har en tiiiiidlig avgang den 22 ...:zzz

Tror vi holder oss til 21. september... Men det kan bli come-back i Bygdøy Allè - Cantina Rustica reserverer ikke bord...

Og hvis noen skulle være interessert i hvilket hotell som ligger nærmest Enoteca, så er det Rica Hotel Bygdøy Allè.

Er muligvis i Oslo den dagen. Hvilket klokkeslett snakker vi om? Hadde jo vært gøy å treffe dere fly-raringer!:devot:

Har Enoteka en hjemmeside?

bf

Du er veldig velkommen BF!!! Vet ikke om det finnes en egen hjemmeside. Vi starter vel i 17-tiden...

Oppsummering!!!

21. september fra 17:00 i Bygdøy Allè på Enotechea... De som har sagt JA er:

DC-8-63, FBU4EVER, TOS, LCH, ENGM RAMP, LN-SEK, FALCON, Ikke-på-nett-Knut, LN-KGL, SK917, FARMER, Fellowship, MartinL, EB og kanskje BizFlyer...og kanskje kanskje CK...

Noen flere?

sku gjerne ha meldt meg på jeg også men så klaffe det ikke slik at jeg er i Oslo da.. kommer meg ikke nedover før den 22.. kanskje neste gang :)

Back