21 September....fly og vin ?

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
.....den 21 September er det 1 aar siden Scanair.forum ble herre(hersker) i eget hus!...hva med en liten samling....?? Avdeling mest vest vil ogsaa delta.....og bringer gaver i fra Kenmore og HP

Høres bra ut... Jeg er klar og det er vel de andre også...håper FBU4EVER har fri... Denne tråden kan vel bli sticky en stund...

Takk...

Hva med møtested Cantina Rustica i Bogstadveien/Holtegaten? De serverer dagens italienske tre-retter med en halv flakse vin for NOK 310,- pr person...

Originally posted by EB
Høres bra ut... Jeg er klar og det er vel de andre også...håper FBU4EVER har fri... Denne tråden kan vel bli sticky en stund...

Har fri! Egentlig ferie.Cantina Rustica er helt greit.Har vært der et par ganger og begge gangene har det stort sett vært "programhelter" i menyen.Men det jeg har spist og drukket der har vært O.K.

Og tvers over gaten ligger Mikrobryggeriet med India Pale Ale,Bitter,Steamer,Stout og Oslo Pils.
:cheers: :hi2

Jeg skal sannsynligvis til Oslo den uken. Kanskje jeg må forsøke å manipulere møtetidspunktet slik at jeg er der den 21....:cheers:

jy

Så da utvider vi med avdeling mest vest og langt nord... Dette kan bli bra... Prinsessen til CK er vel da i barnehage så da kan han begynne å drikke igjen også...

Hmmmm, har aldri vært på disse "Fly & Wine" møtene deres jeg :alien:

Er det bare å møøøøte opp ell for en liten tårnmann :cheers:

M
:lol

Originally posted by ENGM RAMP
Er det bare å møøøøte opp ell for en liten tårnmann :cheers:

Selvfølgelig! Bare se etter en gjeng med tullinger...

Originally posted by LN-SEK
Jeg er interessert!

Skal prøve å få skvisa det inn på kalenderen.....:hi2

Tja, etter kommentaren til KOG over får vi vel nesten finne oss et eget bord, Ståle... :cheers:

Det er godt det er noen som har sjølironi her - ikke sant KOG :cool2
Er det ikke vanlig med langbord og de med behov for færrest kontroller på toalettet får sitte innerst? :love

Er det noen som kan dagen før? KOG har visse problemner den 21. men har lovet å være våken til midnatt for å feire 1-års dagen?

Den 20. er ikke noe problem for undertegnede. Jeg må trekke meg tilbake slik at jeg når siste bussen hjem kl. 23, men kan love fremdeles å være våken i det jeg passerer Slemmestad ved midnatt :love

Back