200K EB poeng - What to do?

SQ sin nye F er ikke tilgjengelig på poeng enda, sist jeg sjekket. SQ Suites er som nevnt helt ut, og SQ F på 747 ("gamle" F) er fortsatt et produkt som er bedre enn LH sitt F-produkt i luften.

Om du vil på litt lengre tur og se noe nytt så vurder feks HKG med SQ; du får SAS til en Europiesk gateway (FRA), så LH med F-terminal, LH F nedover, via SIN og så SIN på F-klasse til HKG (evt nedbooket i C om det er 380, da C er høyeste bookbare klasse), og så SQ tilbake til SIN, og SQ F-klasse med 747 til FRA/LHR og SAS hjem.

Alternativt, om jeg husker rett, bruk 120k på en Europa-SIN-HKG med SQ/LH, og mens du er i HKG, kjøp en billig billett, se Vietnam eller noe slik på vei tilbake til BKK, og så for 60k poeng book en poengtur i F med TG/SQ med BKK-SIN-NRT t/r, så får du prøvd F-lounge og serivce med TG på veien... for samme summen.

-A

PS: At ikke flere bruker poeng på Sør-Asia -> Nord->Asia i F på EB-poeng skjønner jeg ikke. SIN-NRT med SQ i F (full middag/pysj/toalettbag) begge veier er billig.

Det koster 180K i F fra Europa til uansett hvor i Asia.

http://www.flysas.com/upload/Eurobonus/Star/star_chart_may08.gif

Naar det gjelder SQ gammelF mot LH F er det kun underholdningssystemet til SQ som er bedre enn LH. Ellers synes jeg de er veldig likeverdig baade paa seter og servering

Hei

Bare et par spørsmål til når det gjelder denne. Hvis en skal bestille en billett til f.eks. Tokyo...hvor fritt står en til å velge rute? Kan en f.eks. velge Oslo-Zurich-Bangkok-Singapore-Tokyo? Eller må en velge ruten som er kjappest? Og det er ikke lov med mer en 24 timers stopp på veien...men kan en ha flere stopp på under 24 timer? Er det restriksjoner på andre flyselskap enn Singapore Airlines - etter det jeg forstår kan en f.eks. ikke bestille første klasse på A380 og på 777-300ER.

Hei

Bare et par spørsmål til når det gjelder denne. Hvis en skal bestille en billett til f.eks. Tokyo...hvor fritt står en til å velge rute? Kan en f.eks. velge Oslo-Zurich-Bangkok-Singapore-Tokyo? Eller må en velge ruten som er kjappest? Og det er ikke lov med mer en 24 timers stopp på veien...men kan en ha flere stopp på under 24 timer? Er det restriksjoner på andre flyselskap enn Singapore Airlines - etter det jeg forstår kan en f.eks. ikke bestille første klasse på A380 og på 777-300ER.

Saa lenge du ikke backtracker trenger du ikke bestille korteste reisevei. Reiseruta di er sikkert lovlig. Du kan ha flere stopover saa lenge de er under 24 timer med UA poeng ihvertfall, tror det gjelder det samme med EB

Det er ingen andre flyselskaper som har samme lattis begrensninger som SQ i Star

Back