• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

- 2005 blir et stjerneaar for Boeing!

2005 blir ok året 787 virkelig TAR av i ordrebøkene. Mange selskaper (bl.a. SAS) sitter med langdistanseflåter som skal skiftes ut en gang etter 2010 (767'ene fikk bare ca ett tiår i SAS-tjeneste, kan A330/A340 gå samme veien?), og det er jo (med noen unntak) bare smårusk av ordrer Boeing har fått for 787 så langt. Emirates er nært forestående en ordre på 777F, og snart skal vel Boeing komme med "737 4G" også?
 
Originally posted by BU662
Kommer Boeing virkelig med ein 737 4G???? Jeg er litt skeptisk
...... LH på sin side sitter med ca 60 737er som skal erstattes. 737NG er lang mer en hva de trenger, for mye rekkevidde, for mye vingspen, for mye vekt. ..........

Noen som har kjennskap til LH sine planer for utfasing av B737 classics? Da jeg pratet med noen fra LH sist om dette antydet de innen ca 5 år, og det er nå ca 3 år siden
 
Men prisen har vel tatt seg noe opp igjen etter 11/9? Tror ikke detblir aktult av Boeing med "737 4G" Det blir vel mer tekelig med et fly i 737sstørrelse, men basert på 787-teknologi. Tror forresten det var smart av Boeing å legge vekk Sonic Cr, nå som fuel-prisene er blitt så høye.
 
Back
Top