V Vidar ScanFlyer Gold 11 Mar 2012 #2 Kult at du har tatt en tur hit,og fikk med deg Koreaneren. Syntes bildene dine har blitt mye bedre,Joachim! Vidar
Kult at du har tatt en tur hit,og fikk med deg Koreaneren. Syntes bildene dine har blitt mye bedre,Joachim! Vidar
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 11 Mar 2012 #3 Bra Joachim! Du har begynt og komme det bra bilder du har postet de siste gangene Kjekt og se du er på OSL og fanger slik vidunderlige fugler.
Bra Joachim! Du har begynt og komme det bra bilder du har postet de siste gangene Kjekt og se du er på OSL og fanger slik vidunderlige fugler.
Y Yankee ScanFlyer Gold 12 Mar 2012 #4 Takk Vidar og FlyboyKarsten, jeg gjør mitt beste for og bli bedre og 55-200 objektiv i Sony kvalitet hjelper veldig, jeg kommer forresten tilbake til OSL i mai sammen med endel andre spottere fra SVG, noen som vil treffes da?
Takk Vidar og FlyboyKarsten, jeg gjør mitt beste for og bli bedre og 55-200 objektiv i Sony kvalitet hjelper veldig, jeg kommer forresten tilbake til OSL i mai sammen med endel andre spottere fra SVG, noen som vil treffes da?