• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

15% pax fremgang i BLL i 2004

Replying to Topic '15% pax fremgang i BLL i 2004'

Ja med Cimber og Sunairs planer, ser det ud til at vi skal et pænt stykke over de 2 mill pax i 2005, hvis vi kan blive forskånet for terror, eller andrer voldsomme naturkatestrofer. Det ser ud til at blive et spændende år:)

Dermed vil det blive 2-gang 2.mill pax rundes, første gang var 1997.
(det vil dog kræve ydelige fremgang på 8-9%).

Jeg er spændt på hvad SAS og Sterling og Cimber kommer med i 2005, nogen
særlige nyheder fra DM er nok mere tvilsom !

Originally posted by Jan

Dermed vil det blive 2-gang 2.mill pax rundes, første gang var 1997.
(det vil dog kræve ydelige fremgang på 8-9%).

Jeg er spændt på hvad SAS og Sterling og Cimber kommer med i 2005, nogen
særlige nyheder fra DM er nok mere tvilsom !
Man kan håbe af DM går tilbage til 3x FRA - der må være behov for en aftenafgang fra BLL til FRA

Den kunne selvfølgelig også komme med LH metal!!!:spin:

QI kommer nok med VIE og muligvis noget weekend - leisure trafik (deres CRJ'er laver stortset ingen ting lørdag

EZ/BA har jo luftet HEL + evt ZRH og BHX

NB: har jeg ikke de store forhåbninger til - skal de ikke snart til at tjene penge på det de har - før de laver endnu mere nyt.

Det undrer mig lidt om ikke snart KEF blir rute destination fra BLL - evt med QI om natten. Med udnyttelse af tidsforskelle kan man lave en aftenafgang fra BLL der ankommer civiliseret til KEF, og returen vil kunne være i BLL før maskinerne skal bruges på dagturene fra BLL ud i Europa.

Back