• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

15.11.08 - Noen bilder fra OSL i dag

Even92LN

ScanFlyer Gold
En liten tur ble det til OSL i dag. Desverre var KE 8541 helt presis, noe ikke vi var. Så da vi endelig kom opp på vollen så jeg den taxe av rullebana.. En spotters mareritt :P

I tillegg var det veldig lite traffikk i dag.

Men jaja... Noen bilder ble det da i hvertfall! Selv om det var noe med lysforholdene jeg ikke likte helt...

Først en som var helt ny på OSL for meg.
M.jpg

Så kom LN-NOB! En liten trøst ^^
_MG_0603.jpg

_MG_0605.jpg

Finnair!
_MG_0621.jpg

_MG_0625.jpg

_MG_0644.jpg

Enda en som var ny for meg. Royal Netherlands Air Force (U-06)
_MG_0659.jpg

Den mest fleksible måten å reise på!
_MG_0673.jpg

LN-OSL kom i lav høyde over vollen. Var så vidt jeg fikk inn hele på 55mm!
_MG_0676.jpg

_MG_0680.jpg

_MG_0724.jpg

_MG_0752.jpg

_MG_0754.jpg

Kommenter gjerne :)

Flotte bilder. Noe som vet om en Nederlandsk KC-10 har vert i Norge idag eller igår ?
Var innom radaren min en tur

Er det slik at Ben Air kjøper helt nye fly, har de en stund- og så selger de videre? Synes de har nye fly hele tiden, for så å forsvinne..

Flotte bilder dette! :)

LN-PBF er vel en maskin som ikke akkurat er så veldig ny, en ganske gammel maskin i Benair. Men jeg har en anelse om at de bytter litt rundt på maskinene mellom Benair Norge og Benair Danmark.

Back