• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

13 nye ruter fra Skavsta

Hjelpes... Dette skal jo bli spennende å se. Lykke til skal de ha, men noen av disse forsvinner vel om ikke så lenge...
 
Her er pressreleasen:
http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=07&month=jun&story=rte-en-140607
 
Hvis Michael slår til på Rygge må det gå på bekostning av TRF, uten tvil. Det blir meget spennende og se utviklingen fremover nå:D
 
Går det virkelig så bra for dem på Skavsta? Å åpne så mange ruter på en gang virker litt sånn "vi prøver lykken og ser hvordan det går" (prøve-feile).
 
Originally posted by Bll spotter

Og han håner selvfølgelig SAS

http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article970168.ece

Same procedure as last year.....
 
Jeg var til det pressemøde han holdt senere på dagen i København....

Det var den samme gang blah blah blah som det plejer at være:

...de andre er for dyre
...Ryanair er billige
...Ryanair har bedste service (???? Hvor melder historien ikke noget om)
...Ryanair har nye fly
...SAS er dyre
...SAS strejker
...Sterling lukker snart

Intet nyt under solen fra MOL idag - nu håber jeg bare de journalister der var tilstede kan se igennem hans bullshit og ikke bare bringer det råt...
 
Kul att se att Ryanair fortsätter att förändra sin strategi efter utvecklingen. Här är det mest långa rutter söderut, och väldigt få korta till Östeuropa.
Flera av rutterna kan nog gå riktigt bra. Skavsta-Girona har haft bra beläggning länge. Skavsta-Alicante tror jag kan gå utmärkt. Det är väldigt ont om direktflyg till Alicante från Stockholmsområdet och det är många äldre som har bostäder runt Alicante. Vill man åka till Alicante från Stockholm så finns i stort sett Sterling (hur länge det nu varar?) Iberia via Madrid och tidigare FlyMe. Spanair fungerar bara någon dag per vecka på grund av byte i Barcelona. Sterling har länge kunnat ta hyfsta höga priser på ARN-ALC och jag tror att den kommer att gå utmärkt.
Valencia? Tja, sommarhalvåret absolut bra, men vintern lite mer tveksam. Kan dock vara alternativ för samma resenärer som till Alicante.
Oporto, Sicilien och Malta? Inte ointressanta turistmål, men stroligen svårt under vinterhalvåret.
Bratislava, Berlin och Baden-Baden? Berlin dagligen tror jag kan fungera, Bratislava ("Wien") lite mer tveksamt dagligen. Baden-Baden, ja kanske. Det blir många förbindelser till Tyskland.
Eindhoven ligger ju väldigt nära Weeze. Jag har svårt att se att det kommer att flygas till båda på längre sikt.
Kul för Skavsta att få mer trafik, och jag tror att den som vill resa i januari februari 2008 kan hitta många extremt billiga resor.
 
Back
Top