Da har jeg fått inn mine poeng - én måned etter at jeg purret på dem. Men kona, som skaffet seg kort og oppfylte de 5 kjøpene akkurat samtidig som meg, har ikke fått inn sine (hun har ikke purret). Jeg får en følelse at dette er poeng de bare gir til dem som maser...
Fruen skal få poengene sine i mai. Min hypotese om at disse poengene bare deles ut til de som maser er styrket...
Min hypotese om at disse poengene bare deles ut til de som maser er styrket...
... Ble for øvrig bedt om å ringe dem tilbake i neste uke for å forsikre meg om at de virkelig ble tastet inn. Kan bli spennende dette...
Da har jeg omsider fått mine 12000 poeng. 3 mnd forsinket, men bedre sent enn aldri![]()
Haha, det kaller jeg kundeservice. "Kan du vennligst ringe oss opp igjen om en uke og dobbeltsjekke at vi har gjort jobben vår? Gunnar her er dessverre litt lettglemt serru."
Hei igjen,
Pga en teknisk feil har ikke disse poengene blitt registrert før nå. Disse vil fremkomme på neste faktura.
Beklager
Ønsker deg en fortsatt fin dag.
Har hørt samme unnskyldning før, men vi får prøve igjen. Kan jo fort se ut som, tidligere nevnt i denne posten, at kun den som maser, den skal få!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.