12000 poeng for Diners Club kort

Da har jeg snakket med Diners kundeservice, som kunne se at det var skjedd en feil et eller annet sted. De lovet å taste det inn manuelt (igjen) umiddelbart, slik at jeg skulle få dem med på neste runde. Så den som lever får se.

Da har jeg fått inn mine poeng - én måned etter at jeg purret på dem. Men kona, som skaffet seg kort og oppfylte de 5 kjøpene akkurat samtidig som meg, har ikke fått inn sine (hun har ikke purret). Jeg får en følelse at dette er poeng de bare gir til dem som maser...

Da har jeg fått inn mine poeng - én måned etter at jeg purret på dem. Men kona, som skaffet seg kort og oppfylte de 5 kjøpene akkurat samtidig som meg, har ikke fått inn sine (hun har ikke purret). Jeg får en følelse at dette er poeng de bare gir til dem som maser...

Fruen skal få poengene sine i mai. Min hypotese om at disse poengene bare deles ut til de som maser er styrket...

Fruen skal få poengene sine i mai. Min hypotese om at disse poengene bare deles ut til de som maser er styrket...

Flott. Da venter jeg enda litt med å mase så forlenges levetiden for poengene ytterligere noen måneder.

Snakket med Diners kundeservice i går angående de utestående poengene. De lovet å taste dem inn manuelt i løpet av dagen, men mest sannsynlig ville de ikke bli lagt til Eurobonus-saldoen før i mai. Ble for øvrig bedt om å ringe dem tilbake i neste uke for å forsikre meg om at de virkelig ble tastet inn. Kan bli spennende dette...

... Ble for øvrig bedt om å ringe dem tilbake i neste uke for å forsikre meg om at de virkelig ble tastet inn. Kan bli spennende dette...

Haha, det kaller jeg kundeservice. "Kan du vennligst ringe oss opp igjen om en uke og dobbeltsjekke at vi har gjort jobben vår? Gunnar her er dessverre litt lettglemt serru."

Har etter mine beregninger fått for lite poeng i forhold til forbruk. Får vel ta kontakt med ks jeg også...

Rymle: he he, det var dagens beste! Ja ja, du får nok sjekke opp
"Gunnar" i tiden fremover - dette kan jo være starten på et
fremtidig vennskap osv.. ^_^

Skjønner meg ikke helt på poengoverføringen. Har opptjent over 3000 poeng, men det overføres bare 2000. Forstå det den som kan...

Jeg har enda ikke fått disse poengene, og sendte atter en gang purring. Fikk svar på mail i dag:

Hei igjen,

Pga en teknisk feil har ikke disse poengene blitt registrert før nå. Disse vil fremkomme på neste faktura.

Beklager

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Har hørt samme unnskyldning før, men vi får prøve igjen. Kan jo fort se ut som, tidligere nevnt i denne posten, at kun den som maser, den skal få!

Mas og skriv at det ikke er din feil at de har tekniske problmer. Det gjorde jeg og de ordnet det manuelt.

Kanskje man kan kreve renter? (Får håpe de kommer med dato for postering, ikke for når man fikk kortet, kjekt å strekke de fem årene)

Har hørt samme unnskyldning før, men vi får prøve igjen. Kan jo fort se ut som, tidligere nevnt i denne posten, at kun den som maser, den skal få!

Må snart begynne å mase litt jeg også tror jeg. Intet sett, intet hørt ifbm. poengene.

Og da fikk jeg endelig poengene! Men som Discus sier her, så gjør det ingen ting at holdbarhetstiden starter fra datoen poengene kom inn!

Og her har fremdeles ikke fått poengene. Ringte dem nå, men det var bare forvirring om kampanjer og hvor og når og hvem og 6000 eller 12000 poeng. Godt jeg tok vare på en utskrift av reklamesiden. (Ser at den fremdeles ligger ute også)

Back