12000 poeng for Diners Club kort

Re: 12000 peong for Diners Club kort

Jeg har også bestilt/søkt og skal greit klare kredittsjekken. Men jeg har allerde Eurocard, EB Mastercard og Visa, så gudene vet om jeg får dette kortet også. Tar jeg ikke feil gir Diners også 15 poeng for hver hundrelapp, mens EB Mastercard vel bare gir 10?

Yes, you can!!!

:drink

Lovely. Men jeg skjønte ikke helt hvorfor tilbudet bare gjaldt dersom man fulgt den linken. Dette søknadsskjemaet er jo helt likt det som ligger på hjemmesiden til Diners? Står jo ikke noe om kampanjen på det.

Er en liten forskjell på skjemaene, på dette kampanjeskjemaet står det "EB H10", mens det ikke står det på det vanlige skjemaet. Uansett smått utrolig at de ikke har en onlineløsning for å levere skjemaet...

Jeg lurer på om følgende scenario vil la seg gjøre...

Bilia Personbiler er på listen over nye brukersteder for Diners.
Hvis man som innehaver av et slikt Diners-/Eurobonuskort bestemmer seg for å kjøpe seg en bil hos de til la oss si 600.000,-. Kan man forlange å få betale med Dinerskortet på en lørdag nå før jul og på den måten skaffe seg 180.000 ekstrapoeng på eurobonuskontoen? Det kunne jo vært greit hvis man er i markedet for ny bil likevel, på en måte :)

Jeg lurer på om følgende scenario vil la seg gjøre...

Bilia Personbiler er på listen over nye brukersteder for Diners.
Hvis man som innehaver av et slikt Diners-/Eurobonuskort bestemmer seg for å kjøpe seg en bil hos de til la oss si 600.000,-. Kan man forlange å få betale med Dinerskortet på en lørdag nå før jul og på den måten skaffe seg 180.000 ekstrapoeng på eurobonuskontoen? Det kunne jo vært greit hvis man er i markedet for ny bil likevel, på en måte :)

Med mindre det står noe om maksgrenser i vilkårene (hvilket jeg ikke tror det gjør) og så lenge man er innenfor sin egen kredittgrense så skal det gå bra

Shitt pomfritt, dette var jo helt klart interessant da -
spørs dog hvor lang tid de bruker på å sende ut et slikt
kort..

Er en liten forskjell på skjemaene, på dette kampanjeskjemaet står det "EB H10", mens det ikke står det på det vanlige skjemaet.

Jepp, så det nå - trodde først "EB H10" stod på begge og refererte seg til de generelle vilkårene for 2010.

Med mindre det står noe om maksgrenser i vilkårene (hvilket jeg ikke tror det gjør) og så lenge man er innenfor sin egen kredittgrense så skal det gå bra

Evt at du mister litt forhandlingsrom ifht. pris dersom du betaler med et kredittkort som suger noen prosent av omsetningen til forhandleren.

Evt at du mister litt forhandlingsrom ifht. pris dersom du betaler med et kredittkort som suger noen prosent av omsetningen til forhandleren.

Ja, det var ikke akkurat veldig bra respons på mitt forslag om å betale min nye bil med Diner's kort oppe på Bilia i fjor. Jeg tenkte det kunne være praktisk for å skaffe meg en del ekstra bonuspoeng. Det ble imidlertid ikke nevnt at de ikke var brukersted på det tidspunktet.

I praksis er der ingen bilforhandlere der vil modtage Diners eller andre kreditkort for den sags skyld på så store transaktioner. De betaler en procent i gebyr, hvilket ikke står mål med deres fortjeneste.

Er helt sikker på du får tilbudt en anden pris på bilen, hvis du vil betale med Diners.

Det er ingen beløpsgrense på Diners så lenge man betaler ved forfall, og i utgangspunktet heller ikke kreditt med mindre man søker om det.

Er en liten forskjell på skjemaene, på dette kampanjeskjemaet står det "EB H10", mens det ikke står det på det vanlige skjemaet. Uansett smått utrolig at de ikke har en onlineløsning for å levere skjemaet...

Husker jeg ikke helt feil hadde de faktisk en online-løsning en periode i fjor.

Bil på kredittkort (AmEx, Diners etc) går helt fint det - og om du er ferdig-forhandlet og så nevner kredittkort blir nok bilforhandleren skremt - er du heldig - nok til å gi deg en rabatt for å benytte annen betalingsform...

(Ville vel forøvrig også tatt en telefon til utsteder for å sørge for at transaction går i gjennom dersom du har kort ala AmEx og Diners uten grense og vanligvis ikke bruker kortet på så store transaksjoner).

Over 14 dager siden jeg søkte (skannet søknaden og sendte e-pos til kundeservice). Har derimot ikke hørt et pip fra Diners. Har noen av dere hørt noe?

Over 14 dager siden jeg søkte (skannet søknaden og sendte e-pos til kundeservice). Har derimot ikke hørt et pip fra Diners. Har noen av dere hørt noe?

Ikke hørt noe her heller.... stille som i graven. Jeg får ringe de!

Snakket med kundeservice - de kunne opplyse om at det varet veldig kjør på søknader nå, men mitt var sendt ut i dag. Søkte 10. des

Last edited:
Back