• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

12 000 miles på to helger

Replying to Topic '12 000 miles på to helger'

Billigere eller dyrere enn å kjøpe poengene direket slik man kan på EuroBonus?
 
Replying to Topic '12 000 miles på to helger'

Totalt fikk jeg over 22 500 poeng på de turene .
Nå er det halv pris hos Eurobonus, og da er satsen €385 for 20 000 poeng. I bunn og grunn så blir prisen omtrent den samme, men jeg får level miles (grunnpoeng) og reisen på kjøpet.

Poenget med turene var ikke først og fremst å få poeng, men å nå platinum. Det betyr 100% (som flying blue ) eller 125% (som world perks) ekstra poeng for alt jeg flyr frem til mars 2007. Eurobonus gir 25% ekstra for sine gullmedlemmer :jumpin

Tre turer over dammen pluss litt reising i USA til neste år gir kjapt over 120 000 poeng til neste år, selv om jeg bare reiser på billigbilletter!:laola
 
Replying to Topic '12 000 miles på to helger'

Originally posted by Dag Viking


Billettene kostet vel ca 250 dollar pr tur.
De var som en slags belønning til meg selv..
Seattle-turen var ikke så spennende, men SFO var meget bra!

Hvor kjøper du billettene? NW skal jo ha flere hundre $$$ for en t/r MSP-FLL jo!
 
Replying to Topic '12 000 miles på to helger'

NWA.COM
Husk at billetter somregel er dyrere ut fra en hub, enn gjennom en hub. MCO-DTW-IAH med NW var billigere enn MCO-IAH med CO.
Har søkt litt på nwa.com, og funnet ut at det ikke er lurt å bestille lang tid i forveien. 2-4 uker er det optimale. Lenger tid i forveien gir bare bookingklasse H, som er nest dyreste økonomi.
 
Back
Top