10 stk WF-charter til OSL søndag

TCAS

ScanFlyer Crusty
10 stk WF-charter til OSL søndag

Ser ut til at WF har en god charterpinse. 10 charter-flighter inn til OSL fra hele landet søndag og 7 ut igjen på mandag.

Rema 1000-fest i helgen, er det ikke?

Re: 10 stk WF-charter til OSL søndag

Ser ut til at WF har en god charterpinse. 10 charter-flighter inn til OSL fra hele landet søndag og 7 ut igjen på mandag.

Rema 1000-fest i helgen, er det ikke?

Jo, så deltakerne kommer nok fra de fleste grisgrendte strøk....

Ryker endel penger der ja...

Neste fest er for kjøpmenn, da tar han med seg 520 til Las Vegas, lurer på hva han charter da...

aaahhh , så det er derfor jeg har så mange WF78xx på min liste i dag.
til LKN,TOS,FDE,MQN,RVK,SKN.ANX,SDN,MJF . (alle fra OSL) :wow:

LN-ILS gikk som WF9xxx sørover mot Danmark tidligere i dag såvidt jeg kunne se av FR24. Var dette også Remacharter eller en annen ferry flight siden den gikk som WF9xxx

Ryker endel penger der ja...

Neste fest er for kjøpmenn, da tar han med seg 520 til Las Vegas, lurer på hva han charter da...

Noen som tilfeldigvis vet når disse skal til Vegas?

Ingen som tok bilder av Widerøes "invasjon" ?

Så en Q400 på OSL på søndag, men så ingen grunn til å ta bilde av den. Ellers var det ingen "invasjon" å spore annet enn de vanlige 100/300-ene som stod der de pleier så tenkte ikke så mye på det.

Ellers var det ingen "invasjon" å spore annet enn de vanlige 100/300-ene som stod der de pleier så tenkte ikke så mye på det.

Så et bilde på FB med WF fly fylle opp alle unntatt en gate på 19-piren samt et par ved den vanlige enden. Det er jo litt mer enn normalt

Talte 13 WF maskiner på bakken en av gangene jeg var forbi. Mer enn normalt ja.

-eggs

Mange WF fly og ikke minst 4 stk på Alfa Nord sammen med en pensjonert MD-80. Hele 170 serien var i 12 tiden 9.juni full av Dash 8-100, 200 og 300 samt 2 stk Q400 på andre plasser. For flyinntereserte var alle typer WF Fly på besøk. Takk til Reitan.

Back