Takk for, sedvanlig, veldig veldokumentert rapport.
Allikevel klarer jeg ikke (og beklager om jeg leser det negativt) føle at alt er "drit". Skip BA, alle vet at jeg liker det. Men jeg har bodd på ICON, det er et fabelaktig hotell. Jeg har vært mange ganger på The Wing, det er en riktig bra lounge. Jeg har fløyet mye med Cathay regional i business, og benplassen er da knapt nok dårlig. Ei heller har jeg noen gang fått sosekjøtt eller vin som er direkte vond.
Jeg mener, du bor på noen av de flotteste hotellene i verden og flyr på måter folk flest bare kan drømme om... Ikke at man ikke skal være kritisk, men... lighten up, liksom
Så litt negativt til en i utgangspunktet fenomenal TR. Du skriver dødsbra og har innmari bra dokumentasjon.
IGJEN - mine aller (!) dypeste beklagelser om jeg leser dette feil.
Ja, jeg burde kanskje lighten up og ikke være prinsessen på erten hele tiden. Jeg skjønner hva du mener, men rapporten og klagingen er skrevet ut fra en sammenligning med "de beste i klassen".
-"The Wing" er bra, men bakkeproduktet til Cathay kan ikke måle seg med Lufthansa i Frankfurt, Thai i Bangkok eller Air France i Paris. Det går mer på helheten enn selve loungen, samt støy fra selve terminalen (som forøvrig det også er i Bangkok)
-Regional business til Cathay er et hakk under Singapore regional business, som jeg antar at de vil sammenligne seg med. Dessuten har vel Cathay en del fly som flyr tilsvarende ruter som har vesentlig bedre seter enn på 773, f.eks. 333 og 340, så jeg vil tro at 773 er det dårligste de tilbyr.
-Mulig at Icon er fabelaktig, jeg likte meg bedre på de andre hotellene jeg har bodd på i Hong Kong, Conrad og Ritz Carlton, og sammenligner derfor med de.
Alt må taes ut av en sammenheng, ut fra hva man betaler og sammenlignbare hotell i samme område.
Dessuten er jo smaken som baken. En annen ting er at det er en mnd siden reisen ble gjennomført, så hukommelsen kan være litt farget eller uklar.
Og når det gjelder ditt kjære BA, returen i F var heldigvis mye bedre
Jeg prøver bare å være litt nyansert og kritisk. Trekke frem det som er bra og det som kunne vært bedre sett i forhold til konkurrentene, men alt i alt er det jo selvsagt gode opplevelser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.