• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

1.Mai på OSL

Re: 1.Mai på OSL

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by MD11

Jeg synes bildene er flotte jeg, mye bedre enn hva jeg kan få til :lol: Spesielt synes jeg fargene på DY's maskiner kommer meget klart og godt frem:exclamati

HeHe,ja det syntes du well :)

Hva er du mener :question: Dette skjønte jeg ikke :cool:

Synd du ikke fikk med deg C-172'n til Gardermoen Flyklubb i dag. I den satt jeg og hadde oppflyvning. :D Og ja, det gikk bra. Vil bare få sagt at jeg lenge har lest på dette forumet med stor interesse, men først i dag har jeg somlet meg til å registrere meg...

Originally posted by Madman

Synd du ikke fikk med deg C-172'n til Gardermoen Flyklubb i dag. I den satt jeg og hadde oppflyvning. :D Og ja, det gikk bra. Vil bare få sagt at jeg lenge har lest på dette forumet med stor interesse, men først i dag har jeg somlet meg til å registrere meg...

Ut med infoen i god tid før du flyr opp/ned neste gang - kanskje vi er på plass og tar bilder av deg og ditt.

Jan

Det skal jeg gjøre. Men siden jeg er helt fersk på forumet her, trenger jeg nok bittelitt hjelp i starten... Hvordan får du opp "quote"-boksen? Takker på forhånd for hjelpen. :-p

Det skal jeg gjøre. Men siden jeg er helt fersk på forumet her, trenger jeg nok bittelitt hjelp i starten... Hvordan får du opp "quote"-boksen? Takker på forhånd for hjelpen. :-p

Høyre side på toppen - trykk på quote knappen, mulig du mp scrolle siden -hvis du ikke samme str som forumet.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Høyre side på toppen - trykk på quote knappen, mulig du mp scrolle siden -hvis du ikke samme str som forumet.

Jan

Da skjønner jeg... :-p Takker så meget.

Originally posted by ATC-flyradar

Jan

Da skjønner jeg... :-p Takker så meget.

Velkommen skal du være, er det noe bare spør

Jan

Back