1.Mai på OSL

Re: 1.Mai på OSL

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by MD11

Jeg synes bildene er flotte jeg, mye bedre enn hva jeg kan få til :lol: Spesielt synes jeg fargene på DY's maskiner kommer meget klart og godt frem:exclamati

HeHe,ja det syntes du well :)

Hva er du mener :question: Dette skjønte jeg ikke :cool:

Synd du ikke fikk med deg C-172'n til Gardermoen Flyklubb i dag. I den satt jeg og hadde oppflyvning. :D Og ja, det gikk bra. Vil bare få sagt at jeg lenge har lest på dette forumet med stor interesse, men først i dag har jeg somlet meg til å registrere meg...

Originally posted by Madman

Synd du ikke fikk med deg C-172'n til Gardermoen Flyklubb i dag. I den satt jeg og hadde oppflyvning. :D Og ja, det gikk bra. Vil bare få sagt at jeg lenge har lest på dette forumet med stor interesse, men først i dag har jeg somlet meg til å registrere meg...

Ut med infoen i god tid før du flyr opp/ned neste gang - kanskje vi er på plass og tar bilder av deg og ditt.

Jan

Det skal jeg gjøre. Men siden jeg er helt fersk på forumet her, trenger jeg nok bittelitt hjelp i starten... Hvordan får du opp "quote"-boksen? Takker på forhånd for hjelpen. :-p

Det skal jeg gjøre. Men siden jeg er helt fersk på forumet her, trenger jeg nok bittelitt hjelp i starten... Hvordan får du opp "quote"-boksen? Takker på forhånd for hjelpen. :-p

Høyre side på toppen - trykk på quote knappen, mulig du mp scrolle siden -hvis du ikke samme str som forumet.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Høyre side på toppen - trykk på quote knappen, mulig du mp scrolle siden -hvis du ikke samme str som forumet.

Jan

Da skjønner jeg... :-p Takker så meget.

Originally posted by ATC-flyradar

Jan

Da skjønner jeg... :-p Takker så meget.

Velkommen skal du være, er det noe bare spør

Jan

Back